• Mamasnest

Pojknamn på K???

Vi har totalt hjärnsläpp vad gäller pojknamn på K.

Vad heter era killar? Har ni fler bra tips på pojknamn på K?

För att göra det hela lite mer komplicerat så måste namnet även funka i engelsktalande länder, då min sambo är Canadensare!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Pojknamn på K???
  • Bara Sarah

Kastor är väl huur gulligt som helst. Kanske oftast stavas med C men med K är ju lite originellt. Jag gilalr det namnet jättmeycket..

• Maria32

Kane och Keith tycker jag är fina.

• Avantgardiste

Kieran?
    Funderar på det åt min bebbe.

• Filippinan

Kane tycker inte jag är fint, betyder ju käpp på engelska.
    Kastor var gulligt men hennes andra barn hette ju Kasper - likt.
    Kent tycker jag är coolt. Lite gubbigt förstås men jag tror att det passar på en bebis också.

• Mamasnest

Colin och Kieran diggar jag skarpt! Även Kane var fint , men om det betyder knäpp kanske det inte är nån bra ide...

• Mizz

Calvin eller Kalvin, vet en som döpte det till sin son för lite sen, kom ej ihåg om det började med C eller K, lycka till!!

• Igby

Mitt absoluta favvonamn är Clifford... Men det kan inte min bebis heta, för jag har haft ett husdjur (en råtta) med det namnet... Sveriges första och enda Agility Grand Champion, dock, så det är lite status i det namnet! *skratt*

• cinderella26

det namnet jag gillar på k är kevin å det passar ju var som helst

• Maria32

Hoppas du kommer på ett namn som du fastnar för. Kane betyder käpp inte knäpp och stavas då Cane med C. Det är ett vanligt namn i USA.Fint namn tycker jag!

• Maria32

Hoppas du kommer på ett namn som du fastnar för. Kane betyder käpp inte knäpp och stavas då Cane med C. Det är ett vanligt namn i USA.Fint namn tycker jag!

• Mamasnest

Maria32: Ha ha, naturligtvis har du rätt i översättningen, det var jag som läste fel!

Tack till er alla som kommit med superbra förslag! Nu ska jag framföra dem för min sambo när han kommer hem på fredag.
    Själv tror jag att det blir en tjej, och då ska hon heta Kaylin, men sambon envisas med att det är en kille... Ska in på extra ultraljud om 3 veckor och vi får väl se om den lilla har lust av "visa upp sig" för oss så väntan blir kort!

• bimmer

Kimmo
    Knut
    Konrad
    Kurt
    klas
    Kalle

• niiina

Kristofer är fint tycker jag. Speciellt med denna stavningen

• BlueBlue

Kevin och Kim är fint tycker jag=)

Svar på tråden Pojknamn på K???