Årsta/Globen/Enskede/Gullmarsföräldrar 1:a gången vår/sommar 09.
Då fortsätter tråden då...
Snack och barnvagnshäng för oss som väntar/har fått barn under våren och sommaren 09 och bor närheten av varandra.
Då fortsätter tråden då...
Snack och barnvagnshäng för oss som väntar/har fått barn under våren och sommaren 09 och bor närheten av varandra.
Vad synd att jag inte fick se er idag, var väldigt nyfiken särskilt på de små, men men, kroppen strejkade och jag fick däcka i soffan istället.
Bara några dagar kvar nu...
Idag var vi på den förberedande träffen på Sös, fick träffa barnmorskan som ska vara med på måndag, narkosläkaren och lite annan personal. Alla verkade hur bra och lugna som helst! Kollade även in ngn film om hur det hela ska gå till och kika in i en operationssal så att vi känner oss lite mer förberedda.
Läskigt, härligt, förväntansfullt.. vill bara att det ska bli måndag nu!
Hello. Var precis inne och letade runt efter den..
Synd att du inte kunde komma idag, tokidoki. Blir så kul nästa gång när du har din bebis. :D
Kul att träffa er andra och se söte Love.
Om ni vill kan vi vara hos mig nästa vecka..?
hej svejs! jag bor också i detta område, årsta liljeholmen. inflyttad från dalarna och nyfiken på andra mamis i närheten :) har en liten kille sen dygt två vckor tillbaka :)
// air
Hej och välkommen Air!
Jag har oxå hittat nya tråden! Det var trevligt att träffas i dag, och se lilla Love. Så liten, så liten....
Sköt om er och de små tjejer!
Trevlig helg
Hittat hit.
hittat hit =) vilken dag valde ni nästa vecka? för just nu ser det fullt ut för mig =( har studenfirande, fika med en annan mammagrupp o sjukhusbesök.
Ja då var jag också här!
Välkommen Air!
Ja det var verkligen trevligt att ses igår. Synd alla ni som inte kunde komma. Nästa gång får vi se till att ALLA kan Det är ju så mysigt med alla bebisar och verkligen avslappnat att vara hemma hos någon.
Vi bokade ingen ny dag men vi kan väl göra det...
Kram på er
Jag kan bara måndag, =/ Men välj dag ni, så får vi se =) Annars kommer flera gånger
Hej hej! Välkommen Air... Alltid kul med tillökning! Min Love föddes den 13e maj, när kom din kille?
Det var riktigt mysigt att ses igår, håller med!!! Ska bli spännande att se vad tokidoki och anansi får för några , hittills är det då 5 killar och 1 tjej i tråden
Visst kan vi ses hos dig Listen! Måndag är väl den dagen som inte passar mig så bra tyvärr, kan alla andra dagar men torsdag passar mig bäst. När kan ni andra?
Jag kan vilken dag som helst. Dock lite styrd av tiden hos MVC på fredag..