frågor till er som har en Hästens-säng
Vi köpte också en Hästens - det var det allra bästa efter åtskilliga provliggningar (vi provade även Jensens sängar...) Vi är JÄTTENÖJDA!!!!!
det blev 2st 90madrasser, (bl.a lättare att flytta, för sängen väger BLY, och sedan hade jag några kompisar som köpte en 180säng (visserligen IKEA) men den bågnade efter ett halvår) med en 180 bäddmadrass, och ett madrasskydd!!!!! Vi känner inte av "skarven" direkt, och lilleman ligger där utan problem...
eftersom tagelmadrassen är ett naturmaterial, så kommer kisset att rinna "rakt igenom" den om du förstår vad jag menar, så plastad frotté är att rekommendera...
Jag kan varmt rekommendera att skaffa deras katalog (en produktinfo + en prislista), och den kan du hämta hos återförsäljaren, eller beställa på deras hemsida. Där står det väldigt bra om hur man bäst rengör och sköter sin Hästenssäng ...ojdå - det låter som jag säljer Hästens
Och jag skulle också vänta med att köpa den efter att du fått bebben, för det kan ju faktiskt vara lite lättare att känna om sängen är skön utan magen med
Och vi hade turen att träffa en bra försäljare som lät oss bestämma vad vi skulle ha för sängar, så jag tycker inte att du skall lyssna så mycket på honom utan känna efter själv.... Det är ju du och inte han som skall sova i den eller hur?
Lycka till!!!! Både med bebben och sängen!!!