-
-
Mm, förstår det... och det är ju typiskt att det alltid är så att det man vill ha dyker upp när man inte har pengar men när man har pengar så hittar man inget. Likadant med kläder ju...
EowynAurora skrev 2009-08-06 17:59:09 följande:iofs, men d känns inte sådär jättesäkert att lägga handpenning. jag e så rädd för att bli lurad. när jag köper nåt så vill jag gärna avsluta affären påengång. men,men...får se hur jag gör, jag vill ju sågärna ha den. -
Hrm... säkert en jättebra person men jag blir liiite misstänksam när denne skriver; "Jag är ansvarsfull och tar hand om mig själv super bra att jag vill ta hand om andra personer också."
Och lite full i skratt av; "Jag brukar passa djur, GRANNAR, kusiner...//"
EowynAurora, du kanske kan tjäna ihop till vagnen genom att passa dina grannar?
kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/category_id/2030000/type_label/S%E4ljes/district_code/1/id/A28075045/what/gti_info/ordernr/-1 -
Tycker den är cool även att jag inte gillar pastellfärger
kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/category_id/2030000/type_label/S%E4ljes/district_code/1/id/A28029754/what/gti_info/ordernr/7 -
Oj, är inte detta en trådvagn?
kopochsalj.eniro.se/query/category_id/2030000/type_label/K%F6pes/id/A27824302/ordernr/3/what/gti_info/tpl/bas_front -
Verkar som att Nemia är lite kändis, här nämns hon i alla fall ett par-tre gånger i svaren på Sanna Lundells blogginlägg:
www.mama.nu/blogg/sannas-blogg/2009/07/05/jag-letar-retrovagn-det-go/index.xml -
Eller grannbarn? Eller så menar h*n verkligen grannarna?
Boothwalker skrev 2009-08-06 18:45:36 följande:Jag ska passa min kompis hus (eller iallafall deras post och blommor) medan de är borta... Kanske lite samma sak =) -
-
www.ornskoldsvikstorget.se/index.php&show_id=1798&show_torg_namn=solleftea
-
Nja, de som finns står väl hemma hos jag af och Nemia
Skulle vara om man kan tänka sig vagn-nappning då...
AlexandraK skrev 2009-08-06 19:24:26 följande:Hehe. Kan inte vara lätt att leta retrovagn på Gotland.