Retrovagnstråden 16

men snart får jag hejda mig när d gäller vagnar, jag har alla 4 uppe i lägenheten för tillfället.(jag vill ju kunna gå o fixa o titta på dom när jag vill utan att behöva springa 3,5 trappor ned varje gång

vem var d som hade en bild i sitt galleri på en jättekonstig barnvagns-konstelation med en liggdel på ett paraplysulky-chassi?
när jag var i täby centrum så såg jag nåt liknande. det såg verkligen riktigt konstigt ut:-O
jag tror d stod "PEG*PREGO" nånting på den. den kunde ju knappast ha vart svensk?
för ett tag sen hittade jag ett retro-inspirerat tyg som jag blev helt kär i på den här sidan www.frapp.se/1/sv/tyger-Mairo/tyg-elefant-brun.php
. funderade på att sy nån filt eller bädd-set till nån av vagnarna.men så hittade jag den här på tradera www.tradera.com/Babyfilt-med-Retro-elefanter-brun-fleece-NYSYDD--auktion_94088083
jag vet att det inte är "riktig" retro. men en gul eller brun sån filt skulle va så fint i min gröna panorama
och jag vet inte vad d e med mig,men jag har blivit helsåld på babyfiltar o speciellt elefanter sen jag köpte den blåa elefant-filten jag har i galleriet
usch vad jag längtar tills jag o gubben har en liten att använda alla saker till