• Twilight

Är biljettshop.se seriösa?

Vill ha biljetter till något som är slutsålda, vågar man köpa av biljettshop? Är det äkta biljetter? Har inte hittat något negativt om dom när jag googlat (Förutom att de tar överpriser, och det bryr inte mig just nu)

Men JÄVLAR om jag skulle få oäkta biljetter

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • Svar på tråden Är biljettshop.se seriösa?
  • Jazza

Köpte Maidenbiljetter via dem förra året, kanonbra! Jag gjorde så, att jagköpte dem på nätet, valde att betala mot faktura (kostade lite mer, men kändes värt att slippa ta risken att förlora så mkt pengar) åkte sen till turistbyrån (som är ticnet ombud) och bad dem kolla så biljetterna var ok, vilket de var--- Så, inget att anmärka på från mitt håll...

• Twilight

Aaah, smart! Ombuden kan alltså kolla det?
    Tänkte också ta faktura!

Tack så mycket för svar!

• Jazza
    Twilight skrev 2009-05-30 22:28:57 följande:
    Aaah, smart! Ombuden kan alltså kolla det?Tänkte också ta faktura!Tack så mycket för svar!
    Japp,det var inga problem att kolla... Vilken konsert? Blev nyfiken
  • Twilight
    Jazza skrev 2009-05-30 22:31:28 följande:
    Japp,det var inga problem att kolla... Vilken konsert? Blev nyfiken
    Så bra! Green Day {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
  • Jazza
    Twilight skrev 2009-05-30 22:41:35 följande:
    Så bra! Green Day
    ÅÅÅ fyyyyfaaaaan..... Har BF 4/10 annars hade jag nog kunnat sälja morsan för att gå
  • Twilight
    Jazza skrev 2009-05-30 22:43:37 följande:
    ÅÅÅ fyyyyfaaaaan..... Har BF 4/10 annars hade jag nog kunnat sälja morsan för att gå
    Hahahaha! Ja det ska bli asgrymt!!! Lycka till med bebisen
  • Jazza
    Twilight skrev 2009-05-30 22:55:53 följande:
    Hahahaha! Ja det ska bli asgrymt!!! Lycka till med bebisen
    Tack... ha så jävla kul, då.... *bitter*
  • Twilight
    Jazza skrev 2009-05-30 22:57:37 följande:
    Tack... ha så jävla kul, då.... *bitter*
    Ska tänka på dig när jag sitter o dreglar över Billie Joe
  • TheQueen

Hej!
    Jag beställde 2 biljetter till Pinks konsert på Globen i november. Det står att dem köper in biljetter i andrahand, men dem biljetterna jag beställde på söndagen den 16/8 för nästan 800kr/st fick jag hämta ut på posten idag (18/8) och tid och datum för uthämtning på biljetterna visar 17/9 10.08. Så det verkar ju knepigt att biljetterna är köpta dagen efter jag beställde dem. Dessutom stod det att dem sålde de bästa platserna, men jag fick platser på C-läktaren, alltså bland dem sämsta platserna. Och priset 325kr står på biljetterna och dem tar 795kr, mer än dubbla priset! Visst förstår jag att dem vill tjäna lite när dem köper biljetter o säljer vidare, men är de rimligt o lura folk på mer än det dubbla? Jag har ju kunnat beställa biljetterna själv lika gärna på ticnet direkt o fått 2 biljetter för mindre än 800kr. Så jag beställer inte fler gånger därifrån och rekomenderar inte andra att göra det heller, för man har ingen ångerrätt enligt distansavtallagen när det gäller evenemangsbiljetter. Så passa er för att beställa på Biljettshop.se !

• Nordenlun33

Dom säljer falska biljetter. Blev lurad på två biljetter, 1600 kr för två falska biljetter i Dalhalla

• BiljettShop

Hej!

Polisutredning är på gång och vi har 100 %-iga bevis på att Dalhalla har gjort fel när “Nordenlun33” besökte deras arena. Inom kort kommer även “Nordenlun33” förstå det.

Dalhalla har av okänd anledning senaste tiden struntat i att scanna självutskrivna e-biljetter i deras entré för att se om biljetten är använd eller inte. Dom frågar istället ibland vad man heter och säger man inte samma namn som det står på biljetten så frågar dom vart man har köpt den. Svarar man då biljettshop.se så har dom ibland utan giltig anledning tvingat konsertbesökaren att köpa nya biljett av dom. Detta är fullständigt fel pga att alla deras biljetter är opersonliga. Svarar man att man heter det som står på biljetten eller att en bekant har köpt den så är man välkommen in. På alla våra biljetter står namnet på personen som köpt den av Dalhalla från början och man har som konsument rätt att sälja eller ge biljetten till vem som helst. Alla biljetter vi säljer är 100 % äkta, finns endast i ett exemplar och är fullständigt betalda till Dalahalla.

Vänliga hälsningar
    Henrik Jonsson, VD & ägare av biljettshop.se

• skit

Toto biljett till Dalhalla hos BILJETTSHOP.SE kostade mej 895:-/st.rena ockern.......plus 95:- för att få hem dom till mejlen.  Hade jag köpt dom hos Dalhala skulle dom kostat 660:-/st.  jag förlorade 1035kr på mina 4 biljetter.    Jag kommer aldrig mera att handla på BILJETTSHOP.SE      Dom suger.................................

• Kermo

Dom tar hutlösa överpriser nära 100% och är lite vassa i tonen när man ifrågasätter det.
    Sen på biljetterna man får så står det att dom först är mejlade till "minlillasemester@hotmail.com". Jag kommer då inte sponsra någon semester till någon ockrare.

• jaghopparhögt
    Kermo skrev 2013-09-02 17:30:44 följande:
    Dom tar hutlösa överpriser nära 100% och är lite vassa i tonen när man ifrågasätter det.
    Sen på biljetterna man får så står det att dom först är mejlade till "minlillasemester@hotmail.com". Jag kommer då inte sponsra någon semester till någon ockrare.

Haha är det sant?
Svar på tråden Är biljettshop.se seriösa?