• ManofMystery

Kepsar!

Vad är detta med att de flesta kepsar är för små för oss med normalstora vuxna huvuden? Inte ens när man maxar "storleken" så räcker det till utan man får en skärm som skär in i pannan och man får en härlig huvudvärk *mumlar inte riktigt rumsrena ord*

Vi stackars lite tunnhåriga som måste ha ett skydd för huvudet om vi inte ska lysa som en röd signallampa efter 10 minuter ute i solen får lida med antingen en alldeles för liten keps eller en inte helt moderiktigt solhatt *mumlar ännu mer*

Kepstillverkare, skapa en keps för oss RIKTIGA män och kvinnor, inte bara för barn!

• Svar på tråden Kepsar!
  • Angels Fall First

Nej, men oj då. Själv tycker jag att jag har ett ganska stort huvud och jag har aldrig haft problem med några kepsar Kan det vara så att du köpt en keps som är just för barn

People like you are the reason people like me need medication
  • Nyfiken gul

men, vilka kepsar köper du då undrar jag?

Köper man billiga kepsar på ÖB och stadens marknadstorg så förstår jag att man inte hittar rätt storlek.

Köp en riktig keps för sisådär en 3-400 kronor så får du en keps som är anpassad för ett vuxet huvud.

Vad har du för hattnummer?

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Fridolino

oj, jag tycker det är tvärtom, jag har nog inget ovanligt litet huvud vad jag vet

• Adoniram

Köp en ordentlig keps med storlek efter ditt huvud. Kepsar med spänne där man kan ändra storlek, görs bara till 'normalstora' huvuden.

• Pallas

Jag har det omvända problemet: jag har ett huvudomfång som en fyraåring. Alla kepsar sitter som skit på mig.

• Åsa

Känner inte igen de. Har stort huvud och mycket hår och just kepsar är bland de få huvudbonader som brukar passa. Åtminstoned e /billiga/ varianter jag använder brukar ha band som man reglerar storleken med och det räcker. Köpa keps för 400 gör jag inte, då gör jag hellre reklam för Hägges jaktlag och liknande

Svar på tråden Kepsar!