• Minikatt

Bra fotobutik i Göteborg?

Vill framkalla ett kort på canvas i stor storlek. Det ska vara 50-årspresent till min mamma så jag vill att det blir bra. Därför ska jag gå till en fotobutik och fixa det istället för att beställa på nätet. Har dock alltid framkallat kort på nätet så jag vet inte vilka bra fotobutiker som finns. Någon som har förslag? Gärna väldigt centralt i gbg

• Svar på tråden Bra fotobutik i Göteborg?
  • skorpionen80

Du kan välja bra ställen på nätet också, allt är inte skit ;)

• LillaLoppanT

Jag tror du får bättre kvalite på Crimson än många av fotobutikerna i stan, bättre än de flesta faktiskt.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Minikatt

Crimson såg faktiskt riktigt bra ut. Grejen är att jag ska göra en så stor tavla att det på vissa nätsidor har bilden blivit alldeles rutig, oskarp och konstig. Vill inte beställa och betala mkt pengar så ser det förjäkligt ut när man får hem den sen. Men på Crimson stog det att det var högsta kvalitet på bilden i den storleken så kanske vågar där ändå. Men jag ska nog ändå gå tll en butik först och fråga vad dom tror, om den bilden blir bra att förstora så mkt eller inte.

Ska kolla Scandinavian Photo

• LillaLoppanT

Crimson är jättebra, proffesionella och duktiga. Ring och prata med dem vettja, do  kan säkert ge dig bra vägledning telefonledes.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Bra fotobutik i Göteborg?