• nano

Annorlunda brudklänning...

Vet inte om det är rätt forum men kan någon hjälpa mig att hitta klänningar som liknar dessa: (den högra i andra länken)

www.shoppinghuset.se/images/old_logos/200801281053530.MBLogo.jpg
    www.brollopsklanning.info/brollopsklanningar016.php

Har frågat på andra forum och kammat noll, har sökt på internet i ett antal timmar och inte heller hittat nåt

Det behöver absolut inte vara brudklänning/bröllopsklänning bara detär samma stil, färg spelar inte heller nån roll.

• Svar på tråden Annorlunda brudklänning...
  • Hjärtats Lust

Kan du inte sy upp en liknande klänning då? ta med bilden och visa där sånt görs. Jag har då aldrig sett nån liknande modell förut tyvärr... Lycka till!

• nano

Hjärtats Lust skrev 2009-06-01 09:38:32 följande:

Kan du inte sy upp en liknande klänning då? ta med bilden och visa där sånt görs. Jag har då aldrig sett nån liknande modell förut tyvärr... Lycka till!
    Hihi, det är det jag ska. Ska sy en egen med hjälp av en vänninna som gått texilinrikat och har sytt brudklänningar och gud vet hur många blaklänningar.

Det är bara det att det är inte riktigt som jag vill ha den så jag vill ha mer tips, har otroligt dålig fantasi så jag kan inte ens komma på eller förklara hur jag vill ha den :/
  • nano
    Clobberella skrev 2009-06-01 09:37:25 följande:
    Kolla in rembos klänningar, inte riktigt samma stil, men lite annorlunda i alla fall...www.rembostyling.com
    Tack, det var faktiskt närmsa hitills. Fanns en del som jag absolut kan ta inspiraton från från.
Svar på tråden Annorlunda brudklänning...