• MrsCD

Jag sag en sa otroligt ful tatuering igar

Akte tag igar och fick syn pa en tjejs tatuering. For det forsta satt den pa foten, tycker det ar lite B stalle. Sen var tjejen sa trakig att hon inte hade nagon som nar det kom till att valja tatuering sa var hennes stjarntecken det basta hon kunde komma pa. Dessutom hade hon valt en sa enkel bild att man inte direkt skulle kunna lista ut vilket stjarntecken det var (eller ens om det var ett stjarntecken). Det hade val varit OK, om man anda gillade figuren och sjalv visste vad det var. Men nu ville hon fortydliga sin tatuering genom att aven skriva namnet pa tecknet med latin under. Tank om man skulle "texta" alla tatueringar? Skriva "ankare, snygg brutta, kinesiskt tecken som beyder lycka"! Jag tyckte inte det var snyggt iaf.

Har ni sett nagon ful tatuering pa senaste tiden och vad var det?

• Svar på tråden Jag sag en sa otroligt ful tatuering igar
  • Aiwendil

Nu vet jag ju inte hur själva tatueringen såg ut men jag tycker det kan vara snyggt med en på foten.
    Själv vill jag göra en tåring men vågar inte.. haha...
    Tänk att göra UNDER tån.. *aj*

• idiblon
    MrsCD skrev 2009-06-01 11:13:16 följande:
    Akte tag igar och fick syn pa en tjejs tatuering. For det forsta satt den pa foten, tycker det ar lite B stalle. Sen var tjejen sa trakig att hon inte hade nagon som nar det kom till att valja tatuering sa var hennes stjarntecken det basta hon kunde komma pa. Dessutom hade hon valt en sa enkel bild att man inte direkt skulle kunna lista ut vilket stjarntecken det var (eller ens om det var ett stjarntecken). Det hade val varit OK, om man anda gillade figuren och sjalv visste vad det var. Men nu ville hon fortydliga sin tatuering genom att aven skriva namnet pa tecknet med latin under. Tank om man skulle "texta" alla tatueringar? Skriva "ankare, snygg brutta, kinesiskt tecken som beyder lycka"! Jag tyckte inte det var snyggt iaf. Har ni sett nagon ful tatuering pa senaste tiden och vad var det?
    Själv har jag funderingar på att tatuera in bilden på din avatar.
  • SingForLife
    idiblon skrev 2009-06-01 11:20:27 följande:
    MrsCD skrev 2009-06-01 11:13:16 följande: Själv har jag funderingar på att tatuera in bilden på din avatar.
    *garvar så jag tjuter*
  • MissGos

En snubbe på vårdcentralen hade på ena sidan av sitt rakade huvud en streckgube som klipper gräset. Det i sig var väl inte så illa om det inte hade vart för han hade en likadan på andra sidan XD

• Quiet thoughts
    TheRealMe skrev 2009-06-01 11:23:53 följande:
    En snubbe på vårdcentralen hade på ena sidan av sitt rakade huvud en streckgube som klipper gräset. Det i sig var väl inte så illa om det inte hade vart för han hade en likadan på andra sidan XD
    hahahahaha
  • idiblon
    SingForLife skrev 2009-06-01 11:22:27 följande:
    *garvar så jag tjuter*
    Fast alltså, jag menar allvar.
  • SingForLife
    TheRealMe skrev 2009-06-01 11:23:53 följande:
    Den har jag sett på en kille här i stan med men jag tyckte den var asrolig

Dock hade jag ALDRIG velat att min karl hade en sån om han klippte av sig håret
  • SingForLife
    idiblon skrev 2009-06-01 11:26:10 följande:
    Fast alltså, jag menar allvar.
    Jag kan inte skylla på någonting annat än att jag må vara blåst, men; menar du allvar som i ALLVAR eller skojar du nu?
  • Kristin24
    idiblon skrev 2009-06-01 11:20:27 följande:
    Själv har jag funderingar på att tatuera in bilden på din avatar.
    Gjorde en tjej på LA ink på tv6...men de gjorde kvinnan mer i pinuppstil i ansiktet...jätte snyggt blev det.
    Go och glad Kexchoklad
Svar på tråden Jag sag en sa otroligt ful tatuering igar