• Julie83

Någon annan som svettas som en gris i V.38?

Ja, som rubriken lyder - är det nägon annan som svettas som en gris i v.38.
    Det bara rinner svett så fort det blir lite varmt i sängen, bilen eller var som helst egentligen.

Kan väl inte vara ett tecken på att bebis är på väg eller?
    Hoppas bebis kikar ut snart för nu börjar tålamodet ta slut!

Tjingeling =)

• Svar på tråden Någon annan som svettas som en gris i V.38?
  • Preface

Är i vecka 35 och skulle allvarligt behöva tamponger till armhålorna (och resten av kroppen med för den delen.) Jag svettas så det dryper bara någon säger plusgrader ^^

• Julie83

Hahaha ja eller hur!
    Håller med helt och hållet.. om inte tamponger så bindor.
    Helt sjukt - men det kanske är lika bra att jag iaf svettas så mkt med tanke på hur mkt vätska jag har samlat på mig.

Tror jag klarar av att ha bebis inne några dagar till efter det kommer jag trycka ut den med tvång.
    Snacka om att tålamodet testas nu!

• Honeyrose

jag är i vecka 36 och svettas oxå för minsta lilla känns d som. sitta i bilden, på datastolen, dricka varmt te.....

• Preface

Ja, sambon har börjat med någon form av övertygningssnack med baby. Han tycker minsann att den kan komma ut 95% färdigbakt istället för att dra ut på saker och ting.

Kan dock förstå stackarn när jag mitt lilla svettmonster kommer rullande emot honom på nätterna och får hans sida av sängen att förvandlas till en vattenpöl ^^

• Maadeleine

Hehe ja är bara i vecka 31 och svettas som fasen! Och det värsta stället är fasen Röven!!! URSÄKTA!!! Men snyggt NEEJ Undra hur det ska bli om några veckor då

• Hanniz84

är i v33 o svettas som en tok...{#lang_emotions_undecided}

satte just lite blommor ute i krukor o jag trodde ärligt att jag skulle dö...{#lang_emotions_dreamer}

• SweetSandy

Är i vecka 34 och svettas som en gris! Fötterna svullna som prinskorvar....men men

• metin

vad skönt att läsa att fler har det så!!!!
    jag är bara i vecka 26-27 men det e ju för jäääävligt vad man kan settas!!!!!

faan det är nästan värre än att ha ont!

idag fick jag inte på mig skorna..skitkul att gå runt med makens skor, de är bara 4 storlekar för stora!

man e juh helt genomblöt halvvägs till jobbet...usch och det är bara början på sommaren...

• neffi

är i v 18+5 och tycker oxå att det är olidligt och sa faktiskt igår att jag avundas icke er som är hög gravida .......nä fy sjutton va synd jag tycker om er

mvh jag önskar jag fick plats i frysen

• Hanniz84

haha... på tal om att inte få på sej skor o ha svullna fötter...

jag skällde ut min mamma o lillebror häromdan o menade på att dom hade använt mina skor o dragit åt snörningen.. för jag fick inte på mej dom..
    hade inte en tanke på att det kunde va svullna fötter{#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Någon annan som svettas som en gris i V.38?