• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Ruso

Första frågan i nya tråden

Är den någon som vet affärer som har kvar den svarta t-shirten med apor och cerisa kantband på rea? Här har den inte ens funnits på rea...och jag vill så gärna ha en i storlek 110 och/eller en i 122...

• Ruso
    snigelina skrev 2009-06-03 09:34:48 följande:
    De orange frottéknickersen.. ingen som sett i strl 104 i sin butik? Här är de sluuuut och inte har de fått in fler heller Tänkte om man kan ringa och be dem skicka. Vi MÅSTE verkligen ha ett par
    Vet inte, det var ett tag sedan...men jag har ett par i 104 cerise hemma som jag skall lämna tillbaka... Tycker de är stora, min dotter har ju 104 i "allt" annat där, tom en t-shirt i 110, men dessa räcker det gott och väl med 98, hon hade säkert kunnat ha även 92...
  • Ruso
    maggan75 skrev 2009-06-03 20:23:52 följande:
    på mitt lindex fanns det oranga men kollade ingen storlek .... .
     vilken är "din " affär, och vad kostade knickersen på rea?
  • Ruso

I dag blev det faktiskt lite rea-köp för mig

Skulle in och försöka byta ett par shorts och en helt body med korta ben (t3b2 baby) från 80 till 86....det var dock slut ;-(

Då hittade jag en brun svettisjacka som hade kostat 129 för 49,50, och sedan fick båda småflickorna var sin tunika, rosa med alien på...för 99 nu 39.50...det roliga var att det hang flera i samma färg och även andra färger för 69.50... Nu hoppas jag bara trycket håller, har för mig att några här inne klagade?

Annars var det inte mycket på rean, skall det vara rea så måste det vara minst 50% tycker jag...

• Ruso
    Tjock kulan skrev 2009-06-16 21:51:21 följande:
    Hejsan tjejer Hoppar in för att fråga er som handlar mycket på Lindex *som just nu är min stora fiende känns det som *. I fredags fick jag ett brev från Ikano banken där det stod att jag hade en skuld på 323 kr sedan jag handlat med Lindex kortet . Blev helt chockad då jag aldrig anv krediten på Lindex kortet utan alltid betalt kontant eller med Visa och bara visat upp Lindex kortet för att registrera mitt köp pga erbjudandena man då får, *kan säga att jag säkert haft kortet i 10 år utan problem*. Ringde Ikano som sa att jag den 4 dec 08 handlat för 49.50 och sedan den 5/12 varit i butiken o fått varan krediterad och gjort ett nytt köp för 49.50. Vad jag kan dra mig till minnes så hade Lindex ett erbjudande på ett nattlinne med igelkottar som både jag o en väninna köpte till våra döttrar, jag betalade kontant o visade upp Lindexkortet. ' Det konstiga är att jag aldrig gjort ett byte på nattlinnet och aldrig var åter i butiken den 5:e. Nu är det alltså ord mot ord o jag kan inte bevisa någonting, det konstiga är att min väninna som gjorde samma köp inte fått krav. Och Ikano säger att de skickat påminnelser men jag har aldrig fått några innan brevet som kom i fredags. Kvinnan på Ikano sa att Lindex kan ha erbjudande som detta med nattlinnet tex för sin medlemmar men att de då "förbinder sig" att handla varan på sitt Lindex kort alltså på kredit, jag har aldrig sett någon info om detta o aldrig hört talas om något liknande och känner mig så arg på allt samman. Ska det verkligen vara så här . Har ni någon erfarenhet av detta? som det känns nu så är jag tvingad att betala för något som jag inte gjort fel i bara för jag inte kan bevisa att jag faktiskt betalt kontant/inte fått krav hem om detta tidigare . Ursäkta mitt långa inläg hoppas någon orkar svara om de vet eller varit med om liknande Tack på förhand.
    Jag tycker du skall ringa Lindex kundtjänst och fråga vad de håller på med!! Det är ju så att även de kan göra ett miss...och är du säker på din sak så verkar det ha blivit så. Ord mot ord - ja, men de vill väl inte bråka med kunderna! Och berätta att du aldrig fått några brev innan. Jag kan faktiskt inte annat än tro att de kan hjälpa dig att få bort detta. Ikano banken skall bara driva in... så de kanske inte kan hjälpa på samma sätt. Men - det är ju de som inte skickat brev innan, eller har du missat? det brukar ju följa med kuväret med rabatt-kupongerna.
  • Ruso
    Lilaa skrev 2009-07-07 19:53:17 följande:
    ok såg nu att det hade kommit in baby velourbyxor i webbshoppen. Men vilken storlek ska jag köpa? Min son blir 1 i september och kommer vara ca 75 cm lång då? ska jag ta 80 eller 86?
    Jag skulle ta 80. Min son är 15 mnd och 80 lång, han har 86 och  de är väldigt bra, lite växtmån som det skall vara utan att de är för stora.

Köpte bruna, gröna och svarta i dag...vågar inte vänta ifall de blir slut...
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8