Inlägg från: Blåklockan79 |Visa alla inlägg
  • Blåklockan79

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Hallontårta skrev 2009-06-04 18:35:08 följande:
    Här har Lindex t3b2 på reakläderna! Så orättvist!
    Här är det inte alls rea reakläderna, ännumera orättvist!!!

Satt här och läste idag, gick till Lindex och hittade lite jag ville ha till tjejen på rea så var det inge rea på reapriset så då fick det vara, ingen rabattkupong hade jag heller...
  • Blåklockan79

Vadå hämta ut kupong, vad har jag missat nu då???

• Blåklockan79
    Hallontårta skrev 2009-07-08 13:16:04 följande:
    Nu har dom t2b1 på rean på nätet, samma i butik??
    Var på Lindex i Globen och där var det inte det idag iaf
  • Blåklockan79
    Trolletmilla skrev 2009-07-08 22:22:54 följande:
    Tack för svar blev lite t-shirts och klänningar i 104 till nästa sommarTack även för 50 kr koden då det blev en söt velourtunika fr bamseserien för 100-ingen istället för 149 alltid bra med rabatter.
    Åh de tunikorna är jättefina, vilken dog du???? Jag vill helst ha den gröna med Lille Skutt på, men även den rosa med Lille Skutts hund
  • Blåklockan79
    Trolletmilla skrev 2009-07-09 09:06:58 följande:
    Japp dom är super söta jag tog den rosa men ska nog ha minst en till iallafall men inväntar nån rabatt innan den köps heeeee.Såg dom i affären men köpte ingen och sedan när jag kollade här fanns ju 50 kr rabatten och dessutom tag 2 bet för 1 på rean i webben så då passade jag på att ta den rosa samtidigt som reagrejerna.
    Jag har skrivit ett mail till min mamma och önskar mig en i födelsedagspresent till dottern, hon fylle ju 1 år i september och innan dess kan jag tänka mig att de är rätt varma. Lillan är ju så varm av sig, och vi bor i en jättevarm lägenhet, men den kommer att vara perfekt när man ska hem till mormor och morfar (min mamma och pappa) som bor i en kall villa eller till min bror som bor i en annan kall villa
  • Blåklockan79

Idag hittade jag ett par gula stjärnregnbyxor på rean, har redan köpt den gråa jackan, men i den affären hittade jag inte några fina byxor att köpa till i lagom storlek. Vågade inte chansa på att de skulle finnas kvar när 2 för 1 rean börjar, och sen så ligger den butiken en bit bort, så ingen man bara svänger förbi... Men det blev jättefint på dottern, byxor i 86 och jacka i 80, båda lika rymliga, så förhoppningsvis passar de hela hösten...

• Blåklockan79

Mailade lindex kundtjänst för mindre än en timme sen och undrade hur jag skulle göra för att få sms och mailrabatter som mina kompisar får. Bifogade även mitt kundnr, mailadress och mobilnummer. Fick svar nu om att hon hade lagt till det så från nästa utskick ska jag också få rabatterna! Enkelt och smidigt var det

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8