Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Ang vita leggings så såg jag det i min lokala nameit butik,den kedjan finns väl på flera ställen? Jag tror att det var den hellånga varianten iaf.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    sarismaris skrev 2009-06-12 19:56:26 följande:
    Har kollat ett par lokala butiker häromkring som säljer Name It, men har inte hittat. Det säljs ju mest leggings i capri-längd nu... Vore ju helt okej, om sommaren bara ville komma snart!
    Dom hade hellånga på deras hemsida,men stl 104 var slut.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    solstraalen skrev 2009-06-12 21:18:22 följande:
    Tack för tipset, men vågar man ha det på en tröja med färg? Ingen som vet någon kul sida med massssa billigt å bra nagellack?=)
    Har du testat galltvål,kan kanske gå?
  • Wilmis07
    solstraalen skrev 2009-06-12 21:22:50 följande:
    Köpte hem det en gång, men fick inte bort en enda fläck? Kör idag med YES och så tvättex tvättmedel + tvättmedelsförstärkare, funkar oftast, men inte  mot apelsin.
    Ok,galltvål är en av mina bästa vänner {#lang_emotions_wink}
  • Wilmis07
    solstraalen skrev 2009-06-12 21:47:34 följande:
    Hur gör då? Får du bort fettfläckar oxå? Gnuggar du så in i tusan? Jag fick de sällan å fungera
    Jag gnuggar som tusan! En body förra sommaren som det var burklasagne kräk(allså tomatfläck) på fick jag tvätta  och behandla två tre gånger innan det gick väck. Men annars så tycker jag att det brukar gå väck efter första eller andra behandlingen iaf. Nu har jag ju inte testat på apelsinfläckar just vad jag kommer ihåg. Om tröjan är helt förstörd med fläcken på så hade jag testat vanish,blötlägg plagget ett par timmar och tvätta som vanligt. OBS! Plagget kan bli förstört a av denna behandling har jag hört. Men som sista utväg kan du ju testa om tröjan ändå inte går att använda. Fettfläcka kör jag yes och galltvål på,ibland går det ibland inte.
  • Wilmis07
    Snorky skrev 2009-06-12 22:02:38 följande:
    Jag älskar också galltvål, det tar nästan allting tycker jag... det som är svårt är tomat men det lägger jag i solen så försvinner det och sen citrusfläckar är inte heller helt enkelt. Jag blandar flytande galltvål med vatten i en sprayflaska och sen sprayar jag på alla fläckar innan jag lägger de i tvättmaskinen. Om det är väldigt hårt smutsat tar jag koncentrerad galltvål och gnor ordentligt. Funkar inte galltvål tar jag i nästa tvätt först o sprayar galltvål, sen på med tabort och sen flytande vanish... då brukar det mesta försvinna
    Så gör jag med vid envisa fläckar
  • Wilmis07

Jag handlade idag och hon frågade inte om jag ville utnyttja rabattchecken vid ett annat tillfälle utan hon drog bara den på mitt köp idag.

• Wilmis07
    Snorky skrev 2009-07-07 20:29:31 följande:
    Vad söta muminkläderna var!!!
    Visst var dom fina! Inhandlade lite till dagisgarderoben till hösten.
  • Wilmis07
    Snorky skrev 2009-07-07 20:34:33 följande:
    jag funderar också på ett köp... men borde väl komma nån kupong snart väl? *snålis*
    Ja det bör det väl göra,men det finns mer jag vill ha då Sommaren är inte slut på långa vägar men det kliar i fingrarna när jag ser höstkläderna.
  • Wilmis07

Vill ha gröna velourisar i stl 86 och uppåt,någon som vet om det kommer några nya roliga färger?

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8