Inlägg från: 2 små prinsessor |Visa alla inlägg
  • 2 små prinsessor

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

iAnnaMaria skrev 2009-06-06 12:11:37 följande:
    Finns ingen 25% som gäller ännu eller?
    undrar jag också...
  • 2 små prinsessor

Ville Mor skrev 2009-06-07 21:54:06 följande:

På sidan innan var det ju någon som tipsade om att man kunde klistra in kupongen i Word och ändra datumet själv...
    fast det låter väl lite väl... Hur vet man ens att det datumet man ändrar till finns på kupongen "i verkligheten"?
  • 2 små prinsessor
    Finesse skrev 2009-06-08 08:26:52 följande:
    Jag tycker att alla borde sluta att ändra och hålla på.. det är ju faktiskt bedrägeri.. och sen får ni tycka vad ni vill.. men jag tycker det.. tänk om lindex kommer på er? tänk om dom sitter å läser denna tråd? och tänk om dom slutar med att ge ut kuponger och rabatter?
    håller med. lindex är ju generösa med sina rabatter.
  • 2 små prinsessor

var på lindex idag för att köpa galonisar med stjärnor men här var de inte nedsatta...hittade ingenting, men det är ofta usel rea på lindex här.

• 2 små prinsessor
    Hallontårta skrev 2009-06-13 16:02:28 följande:
    Då har de nog bara glömt att märka dem. Här är de på rea i båda våra Lindexbutiker. 2 små prinsessor skrev 2009-06-13 14:14:38 följande: Snorky: Jag var lite otydlig. Idag har jag köpt galltvål! Har sett att ni rekommenderat det några gånger i tråden, men jag är som vanligt skeptisk till allt som låter för bra. Men nu är jag less på fläckar som inte går bort så nu ska jag testa detta!
    fast de hängde inte på något reaställ heller, utan bland det med ordinariepris, så det tror jag inte att de glömt...
  • 2 små prinsessor
    Lilaa skrev 2009-06-25 12:26:27 följande:
    vad bra. Då ska jag hämta den värdechecken men kan det vara så att detta är den 50 kr kupong som fanns förra året men att så många missbrukat kupongen så man får hämta ut den på detta sätt istället?
    Bara genom att läsa denna tråd så kan man ju tänka sig att den blev väldigt missbrukad...
  • 2 små prinsessor
    sarismaris skrev 2009-07-03 09:12:57 följande:
    Ni som har solskyddskläder till era barn; vart har ni köpt dom? Letar lite, vill hitta nåt (gärna billigt såklart ) till min 14-månaders. Har sett dom på Lindex, men tyckte inte dom va så roliga... Ska man ha heldress eller tvådelat? Å hur brukar de va i storlek? Får väl bli 86/92, eftersom tösen har 80/86 på övriga kläder.. Tipsa gärna om nån nätbutik som säljer sånt!
    vi har panos empirio, baddräktsmodell med ben och ärmar, finns bland annat på intersport, 399 kronor (fast jag köpte dotterns på Gekås för 99:- )
  • 2 små prinsessor

är dert

passau skrev 2009-07-09 12:55:48 följande:
    inte i Uddevalla heller... frågade men dom visste inte när d skulle bli...
    är det 2 för 1 idag då?
  • 2 små prinsessor

ni som vet... när man shoppar på lindex online och anger en rabattkod, dras det av direkt i kassan då eller inte förrän köpet är genomfört? jag skrev in en rabattkod och den står under "aktiva internetkoder", men inget dras av...?

• 2 små prinsessor
    Snorky skrev 2009-07-10 11:45:17 följande:
    2 små prinsessor skrev 2009-07-10 11:03:25 följande: antar att du shoppat rea och skrev in 50:- rabatten och det verkar inte funka, antagligen bara för att det redan är erbjudande på rean och då kan man inte kombinera med en rabatt. Visst är det trist
    Ja det var rea. Jaja, billigt blev det ju ändå

Tack för era svar, då vet jag till nästa gång
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8