• Lejån

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Skumt, skulle citera Ruso men det gick inte...

Iaf, aptröjan har jag sett både i Täby och Solna men det var iofs ett tag sedan så de är säkert slut.

Jag har shoppat på halva reapriset idag jag. Har tittat på jackor till tjejen tidigare men inte riktigt känt att det varit säsong men nu blev det verkligen det. Blev både fuskskinnjackan och en jeansjacka. Perfekt! Sedan blev det ju en del annat smått också. Svårt att låta bli när det blir 7.50 för ett par strumpbyxor tex!

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Hallontårta skrev 2009-06-01 20:11:52 följande:
    Lejån: På kappahl?
    Japp!
  • Lejån
    Hallontårta skrev 2009-06-01 20:19:23 följande:
    Nice! Kanske får bli en tripp dit imorgon.
    Och hoppas att det finns ngt kvar.
  • Lejån
    snigelina skrev 2009-06-03 09:34:48 följande:
    De orange frottéknickersen.. ingen som sett i strl 104 i sin butik? Här är de sluuuut och inte har de fått in fler heller Tänkte om man kan ringa och be dem skicka. Vi MÅSTE verkligen ha ett par
    Jodå, tror att de finns här också. Iaf innan de flyttade till vår garderob.

Annars kan du ringa kundtjänst så får du veta exakt i vilka butiker de finns i. Jättesmidigt.
  • Lejån
    anette 81 skrev 2009-06-04 07:14:47 följande:
    Hatar när dom har dom där larmgrejorna på kläderna, när dom sen tar bort dom så är det som en stor rund ring o ett litet hål i mitten på plagget, någon mer som stör sig på det?
    Ja som fan!! Hur svårt kan det vara att sätta larmet i en söm?? Det var det första jag fick  lära mig när jag hade praktik på en butik för herrans massa år sedan.
  • Lejån
    anette 81 skrev 2009-06-04 07:24:45 följande:
    Blir ju så fult på kläderna o det är inte alltid det går bort direkt heller
    Nej och i vissa fall kan det till och med gå en maska ju.
  • Lejån
    Helle skrev 2009-06-15 09:05:23 följande:
    Hur gjorde man för att regga upp sig och få 25% rabatten på Lindex? El är det kanske för sent nu?
    Tror att de har tagit bort det erbjudandet nu.
  • Lejån

På vårt lindex höll de på att packa upp nya kläder nu, hugaligen... VINTER kläder!! Sommaren har ju knappt börjat ju! Såg inte så mkt men det var en del lila, rött och grönt iaf.

• Lejån
    molnen skrev 2009-06-23 19:53:51 följande:
    någon som sett den rosa/röda eller blå napphållaren med elefanter i sin butik nyligen? tänkte ringa och be dem skicka i så fall?
    Du vet om att de tar 50 kr för det va? Så det blir en dyr napphållare.
  • Lejån

Men vad lurigt! När jag frågade om sms:et så fick jag svar att man fick kupongen om man handlade trosor. Tja, jag behövde det så jag handlade och fick min kupong. Men är det så att kundtjänst mailat ut att man inte ens behöver handla så är det ju som vanligt lite halvtaskig information till butikerna...

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8