Inlägg från: Jessica24 |Visa alla inlägg
  • Jessica24

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Någon som vet om/när det kommer "Ta 2 betala för 1" på REA-plaggen i butikerna?

• Jessica24

Jag var inne på Lindex idag och där hade deras "Ta 2 REA-plagg och betal för 1" inte börjat.
    Jag frågade en i personalen (trots att jag visste att jag inte skulle få ett svar) om där dom skulle dra igång det och hon tittade ner och sa att hon inte visste.

Så nu ska jag hålla utkik varje dag.

• Jessica24
    mellerud skrev 2009-07-16 22:42:53 följande:
    Vinterjacka eller skaljacka??? Nån som vet??www.lindex.com/se/Product/Product.aspx...
    Misstänker att det är samma jacka som sonen har och som vi köpte för ca 1 år sedan och det är då inte en skaljacka.
    Jag tycker den är en höstjacka, dvs för kall att ha på vintern.
  • Jessica24

Hittade jättemycket fint till barnen på REAn idag.
    I och för sig så var det mest till dottern som jag hittade, då jag tyckte att utbudet på pojksidan ar rätt så dåligt.

Hittade inga Bamse-kläder alls på REAn. Så jag får väl hålla utkik varje dag och se om och när dom börjar REA dom också.

• Jessica24
    fritzie76 skrev 2009-07-18 12:58:38 följande:
    Jag behöver lite tips på vad jag ska köpa till tösen från Mumin. Vill gärna ha den röda med mumin men vet inte vad jag ska köpa till. Ska man ha svarta mjukis byxor eller röda?
    Jag hade kört på svarta byxor.
  • Jessica24

Har inte hittat något svar angående FIX-vinterkläderna från Lindex.
    Men vad har dom fått in?
    Vinteroveraller?
    Vinterjackor?

Och vad är priset för dessa?

• Jessica24
    sarismaris skrev 2009-08-15 06:28:27 följande:
    Det finns overaller för 699 kr, jackor med avtagbar fleece för 599 kr och byxor för 399 kr.
    Tack! Då blir det nog sådana till barnen.
  • Jessica24
    Xgirl83 skrev 2009-08-15 17:31:22 följande:
    Nån som vet hur tightsen på t3b2 är i storleken? Den tjockare modellen. Skulle vilja ha såna till dottern, men hon har mest stl 80 på byxor så tror det blir så stort. Men finns ju inte mindre.
    På Lindex flickavdelning, är kläderna mindre i storleken. T.ex storlek 86 är som 80 osv.
    Ibland upplever jag det nästa som att det skiljer två storlekar, t.ex. att en 104 är som en 92/98.
  • Jessica24

En rent allmän fråga; Tycker ni att en pojke på 3-4 år "kan" ha den röda FIX-jackan?
    Har köpt den till honom, men nu blev jag lite tveksam efter att ha frågat en väninna.

Och sedan undrar jag om det är fler som upplevt FIX-byxorna som rätt så tunna?

• Jessica24

Tack för era svar.
    Då blir det till att behålla den röda FIX-jackan till sonen.
    Jag tycker själv att rött passar till både pojkar och flickor och sonen har en hel del röda tröjor.
    Blev bara lite "osäker" efter väninnas kommentar.

Passar på att fråga igen; Är det fler än jag som upplever FIX-byxorna som tunna? Dvs dom som tillhör jackan.

• Jessica24

Någon som vet om Polarn O. Pyrets röda färg på mössor, vantar, "fuskpolo" osv passar till den röda FIX-jackan?

• Jessica24
    maadicken skrev 2009-08-27 21:23:49 följande:
    nån här som köpt en bamsepyjamas till pojk?  en blå där bamse kör racerbil, och byxorna har samma tryck "all over". skulle sätta på sonen den ikväll efter att den blivit tvättad en gång enligt tvättrådet.  byxorna hade krymt så dom var för små dom var för stora innan tvätten... storlek 98/104 till min normalstora 2½ åring... nån mer som den krymt för? jag måste ju få reklamera, eller hur? har nog tyvärr inget kvitto kvar, men den är ju nyinkommen iaf.
    Jag tycker att Bamse-pyjamasarna på pojkavdelningen alltid är små i storleken, redan från början.
    Jag hade gått tillbaka med dom och det ska ju gå även utan kvitto, tycker man.
  • Jessica24
    twins2006 skrev 2009-08-28 16:32:20 följande:
    Försöker handla i webshoppen nån som lyckats få 200 kr i rabatt om de handlat för 800 som det står på kupongen? För mej blir det bara -100 kr : (
    Det är inte så att du bara kommit upp i 800 kr då expeditionsavgiften är med?
    Dvs att du "bara" handlar för t.ex. 781 kr.
  • Jessica24
    Lilaa skrev 2009-08-28 18:24:47 följande:
    Upplever ni bamse kläderna som små? ska man gå upp en storlek i dem?
    Jag tycker dom är rätt så normala, kanske mer åt det mindre hållet än det större.
  • Jessica24

lilla fru snigel skrev 2009-08-29 14:49:34 följande:

Jag har en pop mössa från förra året som jag provade till Lindex overall och 3i1 jacka. Det är samma röda. Köpte FIX overall, täckbyxa, jacka, vinterhandskar och mössa för 1355 kr igår. 400 kr i rabatt blev det med kupong. Känner mig nöjd än så länge och hoppas att overallen håller måttet. Är en POP älskare vad gäller vinterkläder i vanliga fall men provar som sagt lite nytt till vintern. Har en tvåring som går på dagis.
    Tack för ditt svar.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8