• star67

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

snigelina skrev 2009-07-21 09:12:54 följande:
    Igår kom jag äntligen iväg och reashoppade Hittade två par jeans till mig och så resten till barnen: 12 par strumpor, ett skärp, ett par gröna velourisar och en luvtröja. Allt för 283,50 efter kupongen. Ordpris ca 1200
    vilken kupong använde du???
  • star67

på kappahl har halva rea pris men dem vill att man visa sms, hur får man sms??

• star67
    maggan75 skrev 2009-07-24 18:05:00 följande:
    anmäl ditt mobil nummer på hemsidan eller i butik
    JAG HAR ANMÄLT IDAG MEN JAG FICK INTE SMS ATT MAN FÅR HALVA REA PRISET DEM VILL KOLLA PÅ DEN PÅ KASSAN.
  • star67
    Finesse skrev 2009-07-24 19:12:52 följande:
    Just det.. i umeå var det fortfarande rea på barnkläder Köpte 6 plagg för 121:-
    VAD KÖPTE DU OCH I VILKEN BUTIK???

NÅGON VET VAR ÄR TRÅDEN MED RABATT KOD??
  • star67
    Snorky skrev 2009-07-26 11:50:06 följande:
    Idag är vi hemma från göteborg igen, så idag får det bli en sväng till Åhlens här i stan o kolla fynden! Älskar halva reapriset!
    oj det gör jag med , men igår var jag på åhlens såg inte att dem hade halva rea priset!

vill gärna veta när HM börjar halva rea priset, jag har där ca 400 kr tillgodo och får snart ett present kort från gratis kläder för 250 kr 5 p kvar.
  • star67
    AnkiFalun skrev 2009-07-26 16:41:14 följande:
    Star: Vad är gratis kläder för nått??Nån som vet om det blir nått halva rea priset på Lindex? här har det inte ens varit ta 2 betala för 1.Här på åhlens är det halva reapriset
    kolla på min sida finns linken där!
  • star67
    sarismaris skrev 2009-07-26 16:51:36 följande:
    Jag undrar också när H&M ska börja med halva reapriset!Nån som vet hur länge Lindex brukar ha ta 2 för 1?? Har dom aldrig halva reapriset?Jag ska kanske en tur till Karlstad på tis eller tors och träffa en gammal klasskompis, så då lär jag nog smita in i lite affärer när jag ändå är där.. Kan inte få nog av att fynda på halva reapriset/ ta 2 för 1!! Känns SÅ bra att handla då! Under semestern shoppade jag (på Lindex) två t-shirts för 49,50 och två tröjor/cardigans för 79,50 till mej själv! Blev såklart en del till barnen också - igen.. Hade hoppats på att hitta nåt bra på KappAhl till halva reapriset, men blev grymt besviken! Hittade bara ett 2-p med pyjamas till lillan. Hoppas på bättre utbud i Karlstad!!
    kolla på kappahal dem hade en tuff jeans som var på rean jag hittade en i alla fall dem är i liknande modell Nova star med långa bruna muddar jätte fina faktiskt.
  • star67

jag har en kupong från pop som gäller tillsvidage 25% på hela köpet men jag tror inte att jag använder den, jag har höst kläder nu, det är bra att man använda den när man köper höst kläder. får se om jag läger den på tradera.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8