• Snorky

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Bra sandaler tycker jag kavat har. Jag älskar deras pga att de är täcka över tårna, perfekt för små barnfötter som lätt ramlar och skrapar i tårna annars. Själv köper jag kavat på bytardagar för 15-20:-/paret. Helt perfekt. De ser knappt använda ut! Annars är de ju rätt dyra, men ellos säljer ju kavat och de har ju jämt o ständigt 50%-koder och då kommer man ju undan billigare.

• Snorky

Jag har också fyndat på kappahl idag. Jag var inne på Lindex när jag fick sms:et från kappahl, så jag kilade över direkt och gjorde lite fynd. Blev lite kalsonger för knappt några pengar alls... perfekt nu när min 2-åring nyss slutat med blöjan dagtid. Sen varsin skjorta fick barnen, en pyjamas, en mössa och så strumpor åt mig. Annars har jag shoppat så himla mkt till mig själv på Lindex på sistone, så idag fick det vara barnens tur. Tycker det finns tokmkt fint till mig på Lindex nu

• Snorky
    Mimmi69 skrev 2009-06-01 23:09:00 följande:
    Kan man inte längre utnyttja rabatten och få 25 % på första köpet (välkomstmailet)?
    jo, det funkar www.anp.se/newsletter.asp&sid=43425F427440435B477044415943
  • Snorky

jag har också shoppat hm-rea på nätet idag, sen var jag ner på stan och spanade också och i princip allt jag köpte är det ord. pris i butik

Lindex hade halva reapriset här idag också... det är marknadsafton så då har stan öppet till 22 och alla butiker har massa erbjudanden. Men det var totalt urplockat på barnsidan och bland vuxenkläderna orkade jag inte ens kolla... har dessutom köpt så mycket åt mig själv på sistone

• Snorky
    Blåklockan79 skrev 2009-06-04 19:33:40 följande:
    Här är det inte alls rea reakläderna, ännumera orättvist!!! Satt här och läste idag, gick till Lindex och hittade lite jag ville ha till tjejen på rea så var det inge rea på reapriset så då fick det vara, ingen rabattkupong hade jag heller...
    men på lindex o kappahl känner jag verkligen så är det bara vanlig rea är det ingen idé att köpa för då är det ju samma som ord. pris med rabattkupong och då hade man ju kunnat köpt den redan från början Nä, halva reapriset ska det vara annars får det vara!
  • Snorky
    bluedabade skrev 2009-06-06 11:15:54 följande:
    Men då måste jag till Lindex o kolla! Var där i veckan. Men då var det minsann inget halva rea pris inte. Borde vara samma på alla tycker man.
    jag skrev ju varför det var halva reapriset i örebro... det var ju pga ett jippo, men det var ju antagligen också bara i torsdags. Men reorna varierar ju öht, speciellt vad de rear....
  • Snorky
    passau skrev 2009-06-06 18:59:04 följande:
    brukar dom inte börja rea vid midsommar? ni som har koll
    så var det väl förr iaf, men nu för tiden är det ju ständig rea tycker jag det känns som...
  • Snorky

2 små prinsessor skrev 2009-06-08 08:21:01 följande:

Ville Mor skrev 2009-06-07 21:54:06 följande: fast det låter väl lite väl... Hur vet man ens att det datumet man ändrar till finns på kupongen "i verkligheten"?
    Men för varje dag man uppdaterade sidan så hoppade den ju fram ett datum och eftersom kupongen slutade fungera förra veckan och de var giltiga i 14 dagar, så är det ju än så länge lugnt. Men, jag hade inte heller gjort det... nån gräns har mitt samvete... man kan inte vara för snål.
  • Snorky
    Xenedra skrev 2009-06-08 10:18:21 följande:
    Jag skulle bara vilja rekomedera att inte förfalska kupongerna. Man kan faktiskt åka dit på det och då är det faktiskt förfalskning... Personalen vet vilka kuponger som finns ute och vilka datum som gäller. Kommer de på er är det så att all sorts förfalskning är straffbart. Då kanske det är bättre att vänta på nästa kupong?!?
    jag vet inte om jag håller med för personalen vet egentligen ingenting. De får ju inte all info om kuponger. För några veckor sen när jag var på lindex hade de fått in ett presentkort på en gratis bh som nån vunnit i en blogg, o personalen visste inte alls att det florerade såna presentkort, men personen hade fått en gratis bh iaf.
    Sen håller jag dock med om att man inte ska hålla på att förfalska, så generösa som Lindex är med kuponger så behöver man faktiskt inte hålla på och förstöra och utnyttja över gränserna. Den som förfalskar hoppas jag faktiskt att de åker dit.
  • Snorky
    thelwin skrev 2009-06-08 13:29:53 följande:
    SNORKY: Du brukar ju ha koll, vet du om det ska komma ngn 50 kr rabatt kupong snart. har för mig att den kom runt midsommar förra året.
    oj, jag kommer inte ihåg... får lusläsa min blogg igen o se om jag kanske skrivit nåt om den där
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8