Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Mosen08 skrev 2009-06-24 09:36:21 följande:
    Ingen som har sett om velourbyxorna har kommit ut i butik ännu?
    Dem har kommit i Malmö,men bara dem färgerna som fanns förra omgången...=0(Kommer det nya färger till hösten??
  • Love Isac
    Lilaa skrev 2009-06-25 20:40:04 följande:
    Ville Mor skrev 2009-06-25 19:42:34 följande:
    verkar vara olika från butik till butik. När jag skulle köpa byxor idag så fick jag ej nån rabatt. Tjejen i kassan sa att jag skulle få den vid nästa köp???Verkar ju konstigt. Fler som inte fick hämta ut rabatten?
    Samma svar fick jag idag när jag handlade!Fick ej använda den vid detta köptillfället utan jag fick ett presentkort på 50kr som jag fick använda vid ett annat tillfälle!!Lustigt hur olika "regler"dem har från ställe till ställe...=0(
  • Love Isac
    Hallontårta skrev 2009-06-28 06:42:11 följande:
    Oj, såg inte det! Tack! Gäller erbjudandet till och med den 5:e? Jag har helt glömt bort det sms:et, hoppas jag har det kvar.
    Ja tom den 5:e!!=0)
  • Love Isac

Snorky:du har väl erfarenhet av Mikklines overaller??Hur är dem i storlek??

• Love Isac
    Snorky skrev 2009-08-16 09:12:54 följande:
    de är lite mindre... är du osäker på storlek så ta den större storleken.
    Tack så mkt för svar!!=0)rekommenderar du den till ett större barn?6-åring?
  • Love Isac
    Snorky skrev 2009-08-16 10:21:48 följande:
    mina barn är ju inte så stora ännu så jag har ingen erfarenhet av det... men varför inte tänker jag?? Det finns ju olika varianter också. Min 4-åring hade en som hade förstärkta knän o rumpa förra året, o det kanske är bra när de är i den åldern.
    Ja jag tänker oxå så!Men man blir så osäker varje gång man ska prova något nytt!!=0)Man vill ju ha det bästa till sina barn som räcker över hela vintern...Tack än en gång för svar!
  • Love Isac
    Snorky skrev 2009-08-16 11:04:03 följande:
    vad har du haft innan?
    Didrikssons,Everest,Fix...
  • Love Isac
    solstraalen skrev 2009-08-16 14:13:17 följande:
    Love Isac: vilken tyckte du var bäst av de du prövat?
    Både didrikssons&Everest är bra tycker jag!=0)
  • Love Isac
    solstraalen skrev 2009-08-16 21:37:26 följande:
    Love Isac: Fast det är väl en extrem skillnad på dom?Vi hade en everest till dottern i vintras å didrikson åt grabben, men jag upplevde everest som såååå "stel" så fort dottern setat så fick man dra ner byxbenen på den..Didrikson upplevde jag lite dryg i ärmsluten, tajt å få på vantarna.Men vad gäller tåligheten mot vatten så var båda super.Dock blev det hål på insidan av benen på everesten, så den gfick vi reklamera.Vad skulle du köpa till en tjej med låååång överkropp som fyller 4år i vinter? och till en liten kortis som blir 2½år i vinter??
    Jovisst är där skillnad på dem båda.Jag gillar Didrikssons för sina finesser,vatten&vindtålig,slitstark osv...Men jag gillar Everest för att den är mycket rymligare med samma finesser som Didrikssons ändå.Jag upplever Didrikssons som smal i modellen...Min son kunde ha sin i en halv säsong sen var den för liten.Usch ja det är svårt att veta vad man ska ha...men jag har iaf beställt en Mikkline till denna vintern.Jag har bara hört gott om den overallen.Förvisso kostar den en tusenlapp,fast det är jag beredd att ge om det är en bra overall!Fast det är klart har man som du två barn som ska ha overaller så blir det ju genast 2000kr för 2.Jag hade kört på Didrikssons eller Everest om jag varit du!Lycka till...=0)
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-08-18 23:56:25 följande:
    hur lång tid brukar det ta när man beställt på nätet??
    1-2 veckor ungefär,ibland mindre...=0)
  • Love Isac
    Jessica24 skrev 2009-08-23 15:01:46 följande:
    En rent allmän fråga; Tycker ni att en pojke på 3-4 år "kan" ha den röda FIX-jackan?Har köpt den till honom, men nu blev jag lite tveksam efter att ha frågat en väninna.Och sedan undrar jag om det är fler som upplevt FIX-byxorna som rätt så tunna?
    Klart han kan!!Min 6-åriga son då 5 år hade en röd vinteroverall förra vintern!!Han va så fin i den...
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-08-30 21:17:52 följande:
    de har inte ens kommit ut i "mina" lindexbutiker

ahha ja byxorna bryr jag mig inte om tyckte hoodisarna var så söta med print på hela
    Jodå...Lindex på jägersro center har massor med Muminkläder!=0)
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-08-31 12:41:07 följande:
    jo det vet jag.. men inte de rosa leggingsen? med print på hela. (långkalsongerna) nu har jag i och för sig inte varit där på en vecka..
    Ahh va det dem du letade efter...det har jag dålig koll på då sonen ABSOLUT INTE vill ha rosa leggins*fniss*Men lycka till i jakten!=0)
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-01 11:48:05 följande:
    haha va tråkig han är tackar
    Skittradig!!haha...jag hade önskat att han ville!!Får väl ta och beställa en liten lillasyster när det blir dax för en bebis till så jag kan få stilla det där "rosa behovet"hahaha...
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8