För alla oss som gillar LINDEX - del 8
H&M kollar jag inte rean på längre, de kan ju ha samma plagg som hänger med nedsatt pris i flera månader.
H&M kollar jag inte rean på längre, de kan ju ha samma plagg som hänger med nedsatt pris i flera månader.
Ja det är sant, med kappahl och lindex! H&M måste jag ha varit sen till varje gång, tycker alltid det är samma kläder. Jag har inte registrerat mig där för sms, hade kort men eftersom jag inte handlade tillräckligt där så skulle det kosta pengar. och då tog jag bort det. :>
Ho! Nu fick jag min värdecheck från Lindex, som de lovade igår. Det står att den gäller i 14 dagar, men det står inget datum på den?
Ibland har de en del fint. Cars-tröjor är jag för snål för att handla, än så länge. Får se sedan då han börjar tjata om sådana kläder. Har inte Lindex också cars?
Precis, det var det jag funderade på! Jag tror jag väntar in en rabattkupong och handlar med denna samtidigt då.
Nu har vårt Lindex också halva reapriset. Men jag hittade inte ett enda plagg i sonens storlek och det fanns knappt några killkläder. =(
Har Lindex slutat med rean nu? Var in idag och de höll på att fixa och skyltarna var nere.
Jag trodde KappAhl hade samma i sina butiker, men så var det inte. I en stad hade de halva reapriset på alla reakläderna men här hemma har de bara på utvalda varor. Pft!
Men myrorna var fem till antalet.
Själv var jag rädd för programmet! Jag tyckte elefanterna var otäcka. haha
Hahaha den om något är väl harmlöst :)