Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

H&M kollar jag inte rean på längre, de kan ju ha samma plagg som hänger med nedsatt pris i flera månader.

• Hallontårta

Ja det är sant, med kappahl och lindex! H&M måste jag ha varit sen till varje gång, tycker alltid det är samma kläder. Jag har inte registrerat mig där för sms, hade kort men eftersom jag inte handlade tillräckligt där så skulle det kosta pengar. och då tog jag bort det. :>

Snorky skrev 2009-07-30 12:06:49 följande:
    deras reastart på sommarrean kan vara bra... om man går dit samma dag som man får sms:et! Annars blir det urplockat jättefort på hm. Jag fyndade skitmkt i början på juni... det roliga med deras rea är oftast att det är nedsatt rejält från början och inte småfjutt som Lindex, kappahl osv... För rean på Lindex o kappahl är ju inget att hänga i julgranen förns det blir halva reapriset... vanliga rean är ju som att shoppa med kupong och då kan man lika gärna köpa det precis när det kommer ut istället.
  • Hallontårta

Ho! Nu fick jag min värdecheck från Lindex, som de lovade igår. Det står att den gäller i 14 dagar, men det står inget datum på den?

• Hallontårta

Ibland har de en del fint. Cars-tröjor är jag för snål för att handla, än så länge. Får se sedan då han börjar tjata om sådana kläder. Har inte Lindex också cars?

Snorky skrev 2009-07-30 12:17:26 följande:
    jag brukar klara precis att shoppa upp till beloppet för att få gratis medlemsskap. Jag köper lite åt mig själv och sen blir det ju cars-tröjor åt ungarna... det är sånt de vill ha och får ha på dagis O sen nu på senare har jag köpt lite från home också... tycker de har tuffa grejer Annars tycker jag hm har skittråkiga kläder åt pojkar... jeans o shorts har de mkt bra, skjortor ibland (men det köper jag bara på rea) sen lite cars och star wars... annars blir det inte mkt mer.
  • Hallontårta

Precis, det var det jag funderade på! Jag tror jag väntar in en rabattkupong och handlar med denna samtidigt då.

LJ2 skrev 2009-07-30 12:32:02 följande:
    o hur vet man då när 14 dagar gått? *menar de i kassan nu* om det inte är nån strecckod på den? så det typ finns i den? men tror inte det va? de vet ju inte hur lång tid posten tar på sig i vissa fall?
  • Hallontårta

Nu har vårt Lindex också halva reapriset. Men jag hittade inte ett enda plagg i sonens storlek och det fanns knappt några killkläder. =(

• Hallontårta

Har Lindex slutat med rean nu? Var in idag och de höll på att fixa och skyltarna var nere.

Jag trodde KappAhl hade samma i sina butiker, men så var det inte. I en stad hade de halva reapriset på alla reakläderna men här hemma har de bara på utvalda varor. Pft!

• Hallontårta

Men myrorna var fem till antalet.

Mamma och Mor skrev 2009-08-11 17:34:56 följande:
    Nja, fyra myror - serien var ju minst ett år sedan den fanns på Lindex. Orkade inte skriva ut hela namnet dock :)
  • Hallontårta

Själv var jag rädd för programmet! Jag tyckte elefanterna var otäcka. haha

Mamma och Mor skrev 2009-08-11 17:43:58 följande:
    Just det, fem myror är fler än fyra elefanter - så var det ju Får skylla på att jag inte ens var fem år när jag såg programmen på tv
  • Hallontårta

Hahaha den om något är väl harmlöst :)

Mamma och Mor skrev 2009-08-11 18:07:06 följande:
    Haha, man har lite underliga funderingar som barn och det mest harmlösa kan tyckas jättefarligt Själv var jag rädd för solprognosen och den (enligt mig som barn) urläskiga solen som åkte runt på molnet och gäspade hotfullt
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8