• Snorky

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Vem var det som efterfrågade Lindex-rabatter?
    Jag hittade lite koder på rabattkod.se

LINDEX
    Rabatt: B04001 (50:- rabatt på ordervärdet)
    Rabatt: K10450 (50:- rabatt vid order över 200
    Rabatt: LC0934 (100:- rabatt vid order över 400:-, 200:- rabatt vid order över 800:-, osv.)
    Rabatt: P26005 (50:- rabatt på ordervärdet)

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Helenapena skrev 2009-08-13 14:35:18 följande:
    Förresten Någon mer än jag som köpt överdragsbyxorna (149 på Lindex?? Jag köpte dom till dottern (hon är 3.5 år) nu på lunchen, verkar perfekta att ha på förskolan i höst Jag tog stl 110 till henne... Någon som vet hur dom är i storlekarna?
    vi har haft de i många år nu och jag är supernöjd med de. Köper alltid de för att det är så bra pris. Jag tycker de är stora i storlekarna, min 4½-åring har 104 på sina... i våras var 110 för stort att köpa.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    solstraalen skrev 2009-08-13 19:48:34 följande:
    Vad ska man välja för overall om man vill ha en snygg, smidig, vattentät overall med resår i ärmslut och benslut till en tjej som idag är 102cm och har lång överkropp ( 110 i tröjor )? Vad skulle ni rekomendera? Hon ska ha den på dagis och inte behöva regnbyxor ovanpå vid slaskväder. Reimas tycker jag inte är snygga alls. Everest hade vi förra vintern, men den gilla vi inte alls. ( blev massa små hål på insidan av smalbenen, så den fick vi reklamera ) + att den var såååå stel.
    mikkline? name it?
  • Snorky
    sarismaris skrev 2009-08-13 21:24:08 följande:
    Tackar tackar! Ju fler rabatter, desto trevligare!!
    jag skrev in en hel hög med rabattkoder tidigare idag, de finns på rabattkod.se också...
  • Snorky
    star67 skrev 2009-08-13 22:10:21 följande:
    inte 50 kr heller??
    nä, så kan man inte göra heller. Du måste ju uppfylla kraven. är det handla för 400:- och få 100:- i rabatt så kan man ju inte gå och lämna tillbaka och behålla rabatten. men du kan ju byta till nåt annat, då får man behålla rabatten om inte rabatten slutat gälla.
  • Snorky
    solstraalen skrev 2009-08-14 07:14:17 följande:
    Snorky: Har name it en sån overall?? Som är helt vattentät? snygg? Det visste jag inte faktist. Hmm ska kolla upp de direkt.
    japps, de har flera olika varianter, hade iaf förra året. Jag har köpt en jättesnygg rutig overall som min stora ska ha kommande vinter Den är helt kanon... tunn, smidig och vattentät! Jag hoppas den håller måttet!

• Snorky
    zasata skrev 2009-08-14 09:08:37 följande:
    har mikkline kommit med nytt i år än? vart får jag tag på den? letat som galning...
    tror det är lite tidigt än, de brukar komma lite senare
  • Snorky
    Xgirl83 skrev 2009-08-14 13:08:25 följande:
    Nu har jag fått svar på mitt mail. Vattenpelare 2000, och hon menade att i slask och regn så finns det ändå ingen overall som klarar hålla sig torr utan då är fodrat regställ bättre, eftersom en overall ofta är för varm då också. Men jag vet ju att det finns sådana som har en och samma overall i i stort sett alla väder från okt-april och barnen är torra och lagom varma. Så visst finns det väl overaller idag som klarar det? Eller har jag för höga krav? Undviker helst galon om det går...
    absolut finns det såna overaller... reima o mikkline har jag provat iaf och till i år ska vi prova name it också. Både reima och mikkline klarar regn och vattenpölar. Förskolepersonalen var mäkta imponerade när min äldsta var liten (nästan 2 år) och låg på mage i vattenpölarna med en mikkline och inte blev blöt igenom! Fodrat regnställ är enligt mig helt onödigt och blir väldigt varmt och instängt för många barn. Mina barn är jättevarma av sig och klarar inte ens av en "vanlig" tjock vinteroverall. Vi har bara tunnare funktionsoveraller som är vattentäta.
  • Snorky
    leabus skrev 2009-08-14 23:06:27 följande:
    På deras hemsida finns än så länge bara denna: www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod... Den verkar inte vara helt vattentät. Men det kanske kommer fler?
    antagligen... för min var dessutom betydligt mycket dyrare... tror ord. pris är 799:-... 5000 i vattenpelare är det på den (3000 räknas som vattentät)
    Jag vet att name it hade olika förra året, vissa som bara var vattenavstötande... jag stod nämligen och valde mellan flera olika, men för mig är det jätteviktigt att mina barn har vattentäta overaller då jag inte använder några fodrade galonställ el liknande på de. Utan overallen ska funka hela säsongen helt enkelt.
  • Snorky
    Pixxi skrev 2009-08-15 09:24:10 följande:
    TYYYPISKt. Nu när jag handlat massa kläder på lindex så kom kupongen
    du får tänka på det att det VARJE månad kommer kupong runt den 15:e!
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8