För alla oss som gillar LINDEX - del 8
C32005 ska det va!

Imorron måste jag nog ta en tur till mitt närmaste Lindex. Det drar i shoppingtarmen!! Måste ju utnyttja 100 kr-rabatten! Planerar köpa lite "bra att ha"-kläder på t3b2 och så nåt ur Mumin-serien. På nätet är ju allt så utplockat..
Hade laddat för shopping idag, men blev besviken när jag kom till Lindex och började rota bland klädställningarna! Jätteutplockat både på t3b2-kläderna och på Muminserien och på diverse annat jag kollade på.. Blev inte alls som jag tänkt mej, men jag lyckades såklart ändå skrapa ihop kläder för...... ett antal pengar..
Ska fota och lägga in i bt senare!
Någon som vet nån butik på nätet som säljer Didrikson-kläder (gärna billigt/rea)?
Fyndade en superfin regn/skaljacka (150 kr, ord pris 399) till minstingen på en lokal utförsäljning igår. Hade inte möjlighet att åka dit själv men bad en kompis kolla efter regnkläder åt mej. Det fanns tyvärr inga byxor till jackan, så det skulle jag vilja köpa nån annanstans!
Jackan är rosarandig med lite vitt på, och grå dragkedjor. Skulle vilja ha helgrå byxor till, men vet inte om det finns..
Nån som vet vart jag kan kolla??
Borde det inte komma Kavat-kängor i större storlekar också?? Undrar om jag ska vänta, eller om jag ska ta de vattentäta Pippi nu...?
Men det är ju helt sjukt va fort velourbyxorna försvinner på nätet!! Tidigare idag kollade jag och då hade det kommit in svarta igen (måste ha kommit idag för de fanns inte igår) men nu när jag tittade igen var de borta! Då måste de alltså ha tagit helt slut på en dag!!