• Moonis

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

2 små prinsessor skrev 2009-06-13 14:14:38 följande:
    var på lindex idag för att köpa galonisar med stjärnor men här var de inte nedsatta...hittade ingenting, men det är ofta usel rea på lindex här.
    Har oxå märkt att det är väldigt olika beroende på vilket Lindex man går till. I Landskrona är det nästan inget medans den i Nova Lund som jag handlade på igår hade massor.
  • Moonis
    livet leker skrev 2009-06-15 08:26:04 följande:
    Nån som har nån rabattkod till mig
    Inte än tyvärr, får se om det kommer något med posten sen
  • Moonis
    maadicken skrev 2009-07-08 18:11:06 följande:
    får ni många erbjudanden från lindex på sms? jag har aldrig fått nåt, och jag känner att jag missar en del...
    Fick inte jag heller inann men hon skrev in mitt nummer direkt vid kassan och nu har jag faktiskt börjat få så be dom fixa det nästa gång du handlar.
  • Moonis

I morgon börjar ta 2 bet. för 1 i butiken för club-medlemmar. Fick mail om det precis

• Moonis
    snigelina skrev 2009-07-16 14:12:45 följande:
    haha, tack.. så långt läste inte jag i mitt mail..
    Men det är lätt att missa, längst ner i parantes liksom{#lang_emotions_dreamer}
  • Moonis

Nu har jag lagt in lite bilder i bildtråden på dagens fynd Men kommer nog vilja fynda lite mer när BB kommer{#lang_emotions_dreamer}

• Moonis

Ska in på ett annat Lindex och fynda lite idag, hoppas man hittar lite mer att fynda

• Moonis

Hittade fina fynd idag igen Räknade ut att allt jag köpt nu dessa dagarna skulle ha kostat runt 2400:- men har bara betalt 447:- (hade 200:- kvar på presentkortet oxå så igentligen 647
    Men jag är riktigt nöjd för jag kollade efter just byxor o långärmat i första hand och det hittade jag en hel del av.

Lägger in bilder på köpet idag strax

• Moonis

Jag har använt 50:- rabatt två gånger nu men den ena va den man kunde skriva ut och den andra fick jag med posten så det känns okej.
    Men dom drog mitt kort båda gångerna utan problem.

• Moonis
    Snorky skrev 2009-07-18 20:27:36 följande:
    ja, men det är ju ologiskt som attan med deras kuponger. För varför skickar de både på post och mail om man inte får använda de fler gånger än en???
    Precis, så jag känner inte att jag gör något fel som använder båda.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8