-
Jo nånting är ju uppenbarligen på tok.. men nu när jag gick inte på lindex hemsida så fanns ju den där rabatten kvar.. så dom verkar ju inte tagit bort den ännu.. eller fixat till det rättare sagt.Hallontårta skrev 2009-07-29 08:09:31 följande:De är ändå väldigt generösa med sina rabatter. :) Jag vet att registreringen vid nyhetsbrevet också krånglade.
-
Nej.. det funkar inte nu... så snart makuleras nog beställningarna..
-
nån som testat att använda kupongen på 50:- både i affären och på internet? jag tänkte om beställningen makuleras hinner jag ju inte in till stan och handla.. ska dit idag och tänkte använda den då isf..
-
jag använde min på rea kläder jag köpte idag.. men jag vill ha den på den där klänningen oxå.. egentligen.. för jag beställde ju det där igår.. tänk dom stackarna som verkligen trodde att det skulle vara så.. dom måste ju kunna skicka ut ett "förlåt mail"..Hallontårta skrev 2009-07-29 12:42:53 följande:Jag har mailat Lindex ang. min rabattkod jag använde mig av, denna kommer jag antagligen inte kunna använda vid en annan beställning även om de makulerat den jag gjorde nu. Passade på att fråga om de verkligen har rätt att makulera ordern då det står på deras allmänna villkor att priset som står är det som gäller. Får se vad de svarar Naturligtvis vet jag att vi gjorde fel som beställde, å andra sidan så gick det ju inte att ta bort rabatten heller. ;>
-
Jo jag har fått mail..Hallontårta skrev 2009-07-29 12:58:56 följande:Hahaha ja de stackars sommarjobbarna som slet i morse för att packa våra varor. Tror inte lindex kommer skicka ut något.
Hej och tack för ditt mail!
Tyvärr så har vi haft ett tekniskt fel på vår ehandel inatt som resulterade i att stora rabatter lades in på vissa beställningar.
Detta har idag åtgärdats och kunderna kommer att bli informerade under dagen. Ordrarna kommer att blir stoppade och du kommer att behöva lägga en ny order.
Dina pengar kommer att sättas tillbaks på ditt konto snarast.
Vi beklagar att detta inträffat.
-
så nu är jag på bättre humör när dom erkänt sina fel..
-
fast jag har inte mailat dom nånting alls.. tänkte göra det å ser att dom skickat ett redan.. men nu har jag lagt en ny beställning.Hallontårta skrev 2009-07-29 13:04:00 följande:Säkert ett standardsvar, får se vad de svarar mig då. :) Hoppas jag kan få tillbaka min rabatt på 50:-
-
ja konstigt va.. men jag har inte skickat nåt alls till dom.. dom kanske tänkte på att dom får mail när man beställt.. jaja.. det var ju för bra för att vara sant..Hallontårta skrev 2009-07-29 13:09:56 följande:Öh, det står ju "hej och tack för ditt mail"?
-
På tal om rea så måste jag klaga på kappahl.. Vi har två affärer nere på stan (city) och dom hade nån konstig rea!! Halva reapriset på utvalda plagg..
jag blev jätteförvirrad och det slutade med ingenting.. vissa kläder som dom hade på fullt rea pris hade jag köpt i lördags på halva rea priset ute på Ersboda.. så då blir man ju snål..
-
inte jag heller..