• Lilaa

För alla oss som gillar LINDEX - del 8

Skulle jag kunna få koden till 25 % rabatt??

• Lilaa
    Pinkie skrev 2009-08-20 14:27:36 följande:
    Ja, dom blå finns, i butik finns svarta också.www.lindex.com/se/Product/Product.aspx...
    visste inte att det var 2 färger. Jag vill ju ha de blå men kanske beställde jag svart då. Hoppas man kan byta om man inte är nöjd.
  • Lilaa
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-22 08:07:28 följande:
    Ja, den är från Kappahl! Superfin är den!
    Fin men har inte sett den på mitt kappahl.
  • Lilaa

Kan ni hjälpa mig med en sak. Min son har en vår/höst jacka från H&M som jag tänkte han skulle ha i höst men måste ha nått under för kalla dagar men vad? Fleece, kofta, munktröja, zipjacka, cardigan??

• Lilaa
    mortillsju skrev 2009-08-22 11:10:51 följande:
    Tunna fleecetröjan från HM röstar jag på!
    ska kolla upp det
  • Lilaa

Idag shoppade jag en lila hello kitty tröja till dottern från kappahl och en body med igelkottar från hm till sonen. Får se om jag ids lägga upp bilder sen.

Denna provade dottern idag www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx den var jättefin på henne, ska köpa den nästa gång det kommer rabatter. Hoppas det blir några bra då.Tänkte ha den som finjacka me de rosa öronmuffarna till.

• Lilaa
    Lilaa skrev 2009-08-23 17:13:11 följande:
    Idag shoppade jag en lila hello kitty tröja till dottern från kappahl och en body med igelkottar från hm till sonen. Får se om jag ids lägga upp bilder sen.Denna provade dottern idag www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx... den var jättefin på henne, ska köpa den nästa gång det kommer rabatter. Hoppas det blir några bra då.Tänkte ha den som finjacka me de rosa öronmuffarna till.
    provar om denna länk funkar bättre www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=3973326&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357441
  • Lilaa

Jag kommer oxå ha en röd overall från pop till min son som är 1 år. Tänkte matcha med nån pojkigare mössa men tycker alla pojkmössor är tråkigta. Nån som har tips?

• Lilaa
    zasata skrev 2009-08-24 21:21:22 följande:
    skynda dig, dom värkar gå snabbt jag klämde lite på åhlens overaller idag. kändes jätte bra
    fick hem två 20% kuponger idag från åhlens.Ska dit imorron och kolla.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8