• Joona

Gekås vol 11

Hur är det med skridskor till barn? Kanske går som skor, vilket de inte säljer men nån kanske vet?

• Joona
    framsteg skrev 2009-08-24 23:31:10 följande:
    _kan_ finnas på nedre plan. Tror de hade det i vintras...
    Jaha, vad kul! Trodde jag faktiskt inte! Tack!
  • Joona

Hur är det med cykelkorgar och tillbehör, hjälmar och så?

Ligger i soffan o skriver lista, åker om 2veckor, jippi!!!

• Joona
    Oklok skrev 2009-08-28 13:41:09 följande:
    ja duplo har dom.
    Helennnna skrev 2009-08-28 13:42:57 följande:
    Perfekt. Någon som vet vad det kostar ungefär?
    Duplokopian kosta runt 69kr och duplo ca 99kr
    Köpte kopian eftersom det var flera delar, blev toppenbra!
  • Joona
    DeHex skrev 2009-08-28 11:39:04 följande:
    Ja med värdens minsta bardum så får vi inte plats med ett på golvet, o vi har inget badkar så då går de skötbordet bort :(o lite dyrt att renovera o bygga ut hela badrummet nu bara för att få plats med ett större skötbord ;)
    Vi hade så kallt i badrummet så vi hade skötbordet vid spjälsängen, så hade vi vatten i en pumptermos till tvättservetter!
  • Joona

Skobutiken brevid ge-kås... Någon som köpt vinterkängor till barn där?
    Vill ha VIKING och KAVAT i strl 26, priser?

• Joona

fru Ingeborg skrev 2009-08-28 19:03:40 följande:

Tittade på kopian här hemma i dag... funkar de med de riktiga? åker i morron
    Inte helt hundra men jag tror det, köpte ju kopian på brio tågbanan o de fungerar ihop.
  • Joona
    AochJsMamma skrev 2009-08-28 18:27:51 följande:
    fortfarande låga...möjligen att det med nalle puh var högre, men de enfärgade är absolut låga. alldeles för låg aför att göra ngn nytta enligt mig

Har iallafall Kavat, vet inte priser men billigare är de...tips (OT): köp på Ellos, har 50% på valfri vara just nu, köpte ett par Kavat till sonen för 325 kr
    Tack för tipset! Blev en kavat höstkänga, fast fick bara 40%rabatt hehe fast toppen bra ändå
  • Joona
    Madeleine skrev 2009-08-31 10:56:53 följande:
    Hej Gekås lovers!Min dotter har precis börjat på dagis (1,5 åt) jag tänkte gå och köpa överdragsbyxor/ skaljacka fleece från Pop MEN det är så fruktansvärt dyrt så jag undrar om ni med hela ert hjärta tycker att ytterkläderna från gekas är "good enough"? och isåfall de ni är nöjda med vilka har ni köpt?
    Ja de är good enough MEN jag anser att man behöver spraya lite impregnering på dem varannan tvätt! Något som förövrig tom. kavat rekommenderar för sina skor, då det har ju inte med priset på barnkläderna att göra!
  • Joona
    Jenny90 skrev 2009-08-31 12:52:05 följande:
    Hej alla gekås proffs! Har läst igenom mycket av tråden men inte hittat något svar på min fråga.. Finns det mjukliftar på gekås? Pris och färg? Undrar också hur mycket pengar man kan behöva, tänkte köpa alla prylar (utom möbler och vagn)när jag ska ner den 12e eftersom jag bor långt bort och antagligen inte kommer dit någon mer gång före bf.
    4000kr skulle jag gissa!
Svar på tråden Gekås vol 11