Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Gekås vol 11

Heavenlie skrev 2009-06-03 09:12:07 följande:
    Åhh, ska dit på måndag och jag tror att det kommer att vara helt tomt i plånboken när vi åker därifrån Har skrivit en lååång lista på saker vi ska kolla efter. Men nu när jag ändå är här i tråden kan jag ju fråga om nån gjort nåt riktigt pangfynd på nån bebisgrej där det senaste som ni vill tipsa om?
    Just nu har de en del Barbapappa prylar, sovpuckar från Spacebabies, kick n play groda att sätta i bilen med spegel, söta snuttefilt/nallar från Espirit,urfina babyfiltar och så en söt nattlampa från Tykelight:
    www.bluebox.se/showinfo.asp

Det var väl det som jag noterade som annorlunda mot vanliga sortimentet i måndags
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Angelicaa skrev 2009-06-04 18:42:08 följande:
    vet du vad nattlampan kostar? köpte nämligen en där nere sist vi va där från Philips. Den såg ut som en kanin med blå bakgrund om du har sett den? den har inte funkat en enda gång...rätt så besviken.
    119:- vill jag minnas att den kostar på Gekås.
    Fungerar inte den du köpt tidigare så tycker jag att du ska reklamera den till Gekås alternativt Philips- det hade jag gjort
  • Smultronhjärta
    9Kärleken6 skrev 2009-06-04 19:12:56 följande:
    Håller med Smultron: har du vart på gekås nyligen och sett om de har kläderna med vespor nu?
    Såg inga vespor- varken de med långa eller korta ben när jag var där i måndags men jag kan ju ha missat såklart...
    Däremot hade de fina filtar med stjärnor på vid bebiskläderna, men det var ju inte det du undrade
  • Smultronhjärta
    Tezz80 skrev 2009-06-04 19:33:37 följande:
    Har de skomätare på Gekås?
    Nope sådana har jag inte sett där men jag köpte vår på Sko-boo utanför, tror den kostade runt 120kr
  • Smultronhjärta
    Jojsie skrev 2009-06-04 20:19:32 följande:
    finns även på Ica maxi för 149kr har jag för mig...
    Ja jag såg sådana där också Jag har ju lika långt till närmsta Maxi som till Gekås så{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    J71 skrev 2009-06-05 23:21:22 följande:
    Ni som nyss varit på Gekås: Fanns det någon rutschkana?
    Japp- en röd/grön i plast för 270-300 någonting
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-06-06 08:17:12 följande:
    Fasen vad STOR banantelefonen var ? Bangade på den detaljen
    Ja jag sa ju att den är skitstor Svår att tappa bort då i alla fall trots sladden{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    7småtroll skrev 2009-06-07 21:56:02 följande:
    Ngn som vet vad insektsnät samt regnskydd till barnvagn kostar i Ullared?
    25:- resp 80:-
  • Smultronhjärta
    9Kärleken6 skrev 2009-06-15 22:31:30 följande:
    Va kostade soft shell jackorna, barn, nu igen?
    Jag gav 129:- för sonens i stl 92
  • Smultronhjärta
    Kaerleksbarn skrev 2009-06-16 09:38:38 följande:
    Jo men om jag mot all för modan skulle köpa en sådan så skulle jag köpt en begagnad, eftersom du inte vet vad din bebis kommer tycka om den. Om den ens används! Så köp du en begagnad istället så känns det inte lika jobbigt när du ska sälja den sen igen o inte får så mycket för den :) Någon som vet vad en NY åkpåse kostar, dels på Gekås o dels på typ Brio, Babyproffsen osv? Har googlat men inga priser på hemsidorna såklart...
    Gekås fleccepåse kostar 199:-, mot hösten brukar de ha en duopåse för runt 160kr och i vintras hade de en fårskinnsfodrad för 649:-
    I babybutiker brukar tex den fårskinnsfodrade kosta minst runt tusenlappen, en fleccefodrad det dubbla iaf
Svar på tråden Gekås vol 11