Inlägg från: DenDär |Visa alla inlägg
  • DenDär

Gekås vol 11

Toppen!

• DenDär

Juni flickan skrev 2009-06-02 11:47:43 följande:

Jag vet att de har babyskydd på Gekås, och undrar nu om de har bilbarnstolar för större barn med?
    ja det har jag för mig jag har sett. men vet inte mer än så, sorry
  • DenDär
    Heavenlie skrev 2009-06-03 09:12:07 följande:
    Åhh, ska dit på måndag och jag tror att det kommer att vara helt tomt i plånboken när vi åker därifrån Har skrivit en lååång lista på saker vi ska kolla efter. Men nu när jag ändå är här i tråden kan jag ju fråga om nån gjort nåt riktigt pangfynd på nån bebisgrej där det senaste som ni vill tipsa om?
    Det är nog BRIO leksaker och saker till vagnen (om man har en Briovagn vill säga, kan inte lova de passar till andra märken). Leksakerna ligger på ung halva priset.
  • DenDär
    Tezz80 skrev 2009-06-03 09:52:56 följande:
    Finns det mycket heminredning främst gardiner, tavlor och dukar? Ska dit på fredag, ska bli kul då jag bara varit där en gång tidigare.
    Gardinerna tycker jag är sådär snygga över lag. Nån kan man hitta som är snygg (enfärgat finns snygga och till jul är där fina). Men det beror ju på smaken.
  • DenDär
    9Kärleken6 skrev 2009-06-03 16:32:16 följande:
    Någon som hänger här som har varit på Panduro outlet i Ullared? Hur var det? Hur var sortimentet etc?
    När jag var där för nån mån sen så var det en del julsaker (papper, deras pysselsatser). En hel del stämplar och pärlor. Rätt stort sortiment skulle jag säga. Lite av varje
  • DenDär
    9Kärleken6 skrev 2009-06-04 09:49:52 följande:
    DenDär skrev 2009-06-04 08:49:27 följande: Okej låter spännande. Kanske inte med jul, , men värt ett besök låter det som. Vart i Ullared ligger det?
    Kolla på panduros hemsida o googla på adressen. Den ligger inte alls långt från Gekås. Bara på andra sidan parkeringen.
  • DenDär
    Jojsie skrev 2009-06-08 16:26:57 följande:
    Är det någon som vet om de säljer barnmöbler, typ myranstolar och bord på Gekås? eller i någon närliggande butik till bra pris?
    Nej de finns inget sånt där. Kör du förbi Smålandsstenar? Där finns en butik som heter Hämta, där finns stolar från det lokala företaget Tenzo www.tenzo.se/custom/pages/products.asp&L=SE&type=5 Jättefina! Kommer inte ihåg pris dock
  • DenDär

eriksson i dalsland skrev 2009-06-12 08:43:20 följande:

Någon som har köpt resesäng på gekås? Är den att rekommendera?
    Vet inte själv men har läst här i tråden att den ska vara likvärdig med den på Jysk i både pris och kvalité.

Finns vyssan lull? Har jag aldrig sett där, men jag vet ju de har haft en del briogrejer på sistone. Men vyssan lull har jag aldrig sett.
  • DenDär
    menilla skrev 2009-06-13 19:23:32 följande:
    Hej! Snart dax för en shoppingtur tull GeKås. Någon som vet om de har barntyger i meter? Eller fina barngardiner? Samt vakuumpåsar- sådana som man kan lägga täcken/kuddar i?
    Metervaror har de aldrig haft (tyvärr) men man kah ju hitta bland filtar, gardiner, påslakan och så som man sedan kan sy av (vad du nu tänkt sy ).
  • DenDär
    MammaSöderstjerna skrev 2009-06-14 16:09:48 följande:
    Såg nyss i bildtråden (minns dock inte vem som la upp) att det finns gummistövlar, har någon priser på dom?
    Gummistövlar och skor säljs inte inne på gekås utan i de 4 skoaffärerna som ligger utanför.
Svar på tråden Gekås vol 11