Inlägg från: fru Ingeborg |Visa alla inlägg
  • fru Ingeborg

Gekås vol 11

Många som ska åka på lördag???

• fru Ingeborg
    fika låter kul men jag har nog inte tid till det Har både mannen o mamma med mig o jag tror inte de är så pigga på de....
  • fru Ingeborg
    Helennnna skrev 2009-08-27 21:21:52 följande:
    DenDär skrev 2009-08-27 21:19:31 följande: Jasså Men då måste man handla för en viss summa? :-P
    Inte här i stan om de inte ändrat nyligen! jag hämtade min i mars...
  • fru Ingeborg
    Joona skrev 2009-08-28 14:47:34 följande:
    Duplokopian kosta runt 69kr och duplo ca 99kr Köpte kopian eftersom det var flera delar, blev toppenbra!
    Tittade på kopian här hemma i dag... funkar de med de riktiga? åker i morron
  • fru Ingeborg
    Helennnna skrev 2009-08-28 16:38:35 följande:
    tack för svaret jo det låter ju bra att man får fler delar i det billigare paketet Ni som har köpt spjälsängskydd där .. är dom höga eller är det sånna låga som ikea har?
    köpte mitt för 3år sen o de är inte jättebra.. vitt med får m.m. (fanns grått då med) Funkar men inte mer... men troligen har de fått in nya modeller
  • fru Ingeborg
    Krabbolina skrev 2009-08-29 13:56:50 följande:
    jag har en dum fråga angående åkpåse, behöver man det till ett barn som blir 1 i november? Eller räcker det med fårfäll och footsack? Bor nere i skåne. Vi ska ta en tripp till gekås därför jag undrar om vi behöver köpa en åkpåse. Vad ligger overallerna i för prisklass i strl 80?
    Vi hade bara fårfäll och footsack, men kollade på åkpåse idag och de kostade runt 220 för en "enkel" men de var jätteutplockat!!!
    Helennnna skrev 2009-08-29 14:16:55 följande:
    Vad kostar overaller för bebisar där nere? Nu menar jag en sådan i tyg med "fötter" och "händer" på. Tänkte köpa en i storlek 56
    Fanns 3 olika modeller tror jag men de var inga fina hade tänkt att köpa men strunta i det...
  • fru Ingeborg

Skulle köpt regnställ men de fanns bara 2 olika och de kändes inga bra så vi köpte en massa annat. Hittade MASSOR till lillltjejjen men inte alls mycket till sonen kändes som 98/104 var helt utplockat likaså strl 74 i ytterkläder. men blev ändå 6000 fattigare

• fru Ingeborg
    DenDär skrev 2009-08-29 20:27:24 följande:
    Fanns det svarta med fleecefoder nu?
    nje tror de bara fanns beiga just då, men de fyller ju på hela tiden
  • fru Ingeborg
    Kaerleksbarn skrev 2009-08-30 14:52:08 följande:
    Beror som sagt helt på NÄR man åker dit.. vi va där kl11-16 igår och märkte inte alls av att det va det minsta utplockat :)
    jag var ju oxå där exakt samma tid o de var ju superutplockat!!! fanns knappt några leksaker o strl 104 o 74 fanns ju typ inget!!! Overall hittade jag i 104 men inget regnställ o ytterkläder i 74 fanns inte mer än en ful babyoverall. bodys fanns i 74 men de var väl de...
Svar på tråden Gekås vol 11