• LJ2

Gekås vol 11

Shoppingtokig skrev 2009-08-14 22:08:02 följande:
    Jag letade också efter ytterplagg i stl 68 el ev 74 då jag var där i juli (då vinterkläder redan fanns framme) men det fanns ingenting i de små storlekarna då. I storlek 74/80 fanns det softshelljacka men det var allt. Någon som vet om det finns ytterkläder i stl 68 eller 74 nu? Min dotter är 5,5 mån & har stl 62 nu, kommer väl bli 68 till hösten och 74 senare på vintern kan jag tänka mig.
    jag hittade en typ lurv jacka, sån liknande fleece.. finns fleecejacka med, tror de kostade 59,95 eller 69,95.. lurven kostade 89,95, fanns i svart, grå o nån turkos.. jag köpte svart, men ångrade att jag inte köpte turkos åt lillan med, den va jättefin! fanns i mindre stl.. jag kollade på 80 o 86, men fanns mindre såg jag med..
    overaller o 2 delade fanns med.. en overall jag kollade på kostade 169 tror jag.. ganska fin, men lite för bebis för min tjej nu tyckte jag, hade det varit förra vintern så hade jag köpt den =) fanns nån mjuk typ tunnare chinelle overall med upp till 86.. pris minns jag inte, inte mycket iaf! (typ 149 eller 129)
    fanns jättefina overaller o 2 delade nu med, även åt större..
    o softshelloverall!! tyvärr väääldigt stora i stl, så en 86-92 som min tjej ska kunna ha nu, kunde min 3-åring ha! han har 98-104 eg.. 
    o regnkläder, både fodrade o ofodrade.. i lite olika tjocklekar.. =)
    så en hel del yttekläder finns nu =)
    dock sååå mycket folk i ons när jag va där.. alla köper innan skolan början nu ju.. tror det blir mindre sen efter skolstart..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-08-15 11:46:53 följande:
    overaller o 2 delade nu med, även åt större..
    2-delade kostade 299 kr =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Thegran skrev 2009-08-15 14:04:33 följande:
    måste bara berätta... köpte ett tvådelat sett, fodrad jacka m. byxor till. 179 kr, sen var det 50% rabatt på det!! rött o svart, inte sådär super snyggt men perfekt som komplement till overallen!! köpte även jeans till mig själv. ett par långa för 29.95 och ett par tre kvarts längd, 99 kr och 50% rabbat på dom också :D två jeans för typ 80 spänn alltså...
    wow..!! jag hittade termobyxor för halva.. 129 så halva på det till stora tjejen (146) men inget mindre, hade klart tagit det då!! när var du där?? har du bild på det? *nyfiken*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    H I L L A skrev 2009-08-15 14:46:18 följande:
    VAR hänger de? Var där igår men såg inga softshelloveraller, bara jackorna med lite tjockare foder.
    jag var i onsdags, o då hängde de alldeles nere i hörnet med ytterkläder/babykläder.. om man har hyllorna med vantar framför sig så var det på den vänstra sidan hörnet.. =)
    tror dock de möblerar om ganska friskt utefter när allt tar slut/blir mindre kvar..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    rosita333 skrev 2009-08-15 21:09:34 följande:
    Jag skulle också vilja se bild på lurvfleecen Någon som har en? Ni som nyss varit, fanns det fleecefodrade regnoveraller i strl 80,86, eller 92 typ??
    jag har en *hämtar den o kameran*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    rosita333 skrev 2009-08-15 21:09:34 följande:
    Jag skulle också vilja se bild på lurvfleecen Någon som har en? Ni som nyss varit, fanns det fleecefodrade regnoveraller i strl 80,86, eller 92 typ??
    o fanns några fodrade overaller o 2 delade set.. fanns massa ytterkläder nu!!
    jag köpte svart lurv.. men ångrar nästan att jag inte köpte turkos med, sååå fin!! o fanns 86 just då iaf.. kostar 89,95
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lantani skrev 2009-08-15 21:30:35 följande:
    Sååå fin, sån vill jg med ha till sonen
    fanns grå, svart o nån turkosblå.. =))
    vet inte varför jag inte köpte fler.. till sonenmed tex?? jaja.. får hoppas nån fnns kvar senare.. =))
    dom e såå fina, o mjuka..!!
    hoppas dom håller sig fina efter tvätt nu med..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    zasata skrev 2009-08-15 21:31:20 följande:
    såg ju jätte go ut :D
    lillan e kär i den iaf
    hon gosar med den o säger "tsse"
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MiaLau skrev 2009-08-15 21:32:02 följande:
    såå fin ju... det är ju sån jag har spanat in på stadium ju =) och där kostar de typ 400 kr.. i september ska vi till ullared... då bri dte shopping!! =)
    oj.. det kostar ju molos med?? typ..
    ska finnas nån liknande på lindex eller kappahl tror jag med??
    denna kostade 89,95 som sagt.. =))
    o e värd varej krona!!

mitt sista besök så stannade kvittot på 863,60 bara..
    åkte förbi snabbt på hemvägen o kollade en del kul bara..
    ska ner senare, om jag inte åker själv så ska mamma ner o får komplettera med det sista som fattas..
    köpte 2-delat set åt sonen för 299 kr, grönt o svart, jättefint =)) bra o byta med overallen..
    så fattas jacka åt lillan o overall åt henne.. sen e jag klar.. *nån mössa eller vantar med, ska kolla vad som fattas*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Gekås vol 11