• Anonym

porrfitta?

En kille jag träffat sa till mig att han tycker att jag har en porrfitta. Vad menar han då. Är det en komplimang eller tycker han att jag typ är slapp? Tycker inte jag är så fin därnere, men tror att killen ville säga något snällt fast jag visste inte vad jag skulle svara.

• Svar på tråden porrfitta?
  • Anonym (grabben)

Från en killes vinkel låter det som en komplimang.
    Den är helt enkelt fin.

• littlemum

Låter som om killen borde träna lite på hur han uttrycker sig Undrar om han själv vet vad han menade...

Fundera inte mer på det, men om du inte kan släppa det så fråga honom vad han menade.

• Anonym (grabben)

Du skulle ha kontrat med:
    Ja tack men jag kan inte påstå att du har en porrkuk.

ti hi

• Anonym

Jag tycker inte porrfitta låter så fint. Ingen som vet vad han menade? Hur ser en porrfitta ut? Han menade inte en rakad, för jag ansar mig bara.

• Anonym

Kanske att du har små inre blygdläppar, det är väl typiskt för porr?

• pomeransen

Jag skulle tro att han ville ge dig en komplimang. Men kanske är det lite klumpigt av honom att utgå från att det väcker positiva associationer hos alla. Själv har jag använt termerna ?toppenfitta? och ?kanonfitta? med viss framgång ? lite töntigare, men snällare.

• honkie

haha. en "porrkuk" är ju stor så då borde en "porrfitta" vara slapp... eller tight (?).

skämt åsido, det var nog en komplimang, dock en jävligt kass sådan.

• Anonym

Han kanske trodde att du skulle bli tänd av det!Tönt!!!

• Furie

Enda beskrivningen av en "porrfitta" som jag hört är att den ser ut som en skåra bara, altså att blygdläpparna är små och inte hänger ut. Tror absolut att han menade det som en komplimang, även om alla kanske inte tar det så

En "discofitta" skulle jag däremot inte vilja ha, fick förklarat för mig att detta var när en tjej har trånga byxor på sig och dansar hela natten = svettig discofitta
    Frågade om killar då hade discokuk, nej, det heter tydligen "krogkuk" haha

• Pomea

En porrfitta är absolut menat som en komplimang, han menar att den är snygg och förmodligen inte alltför hårig. Kanske relativt liten och ljus också?

Tycker det är ett vidrigt uttryck och tråkigt att idealen är så snäva(att man bara kan se ut på ett sätt).

En porrkuk är stor, helt rak och har ingen eller lite förhud enligt mig.

Svar på tråden porrfitta?