• Anonym

porrfitta?

En kille jag träffat sa till mig att han tycker att jag har en porrfitta. Vad menar han då. Är det en komplimang eller tycker han att jag typ är slapp? Tycker inte jag är så fin därnere, men tror att killen ville säga något snällt fast jag visste inte vad jag skulle svara.

• Svar på tråden porrfitta?
  • Anonym

Tack, det känns lite bättre nu när jag läst. han ville nog ge en komplimang, och det verkar ju som han kanske gillar den . Har inte blygdläppar som hänger, men tycker ibland att den ser lite fet och bullig ut på sidorna och ovanpå, hoppas han inte tycker det är avtändande, men det gör han kanske inte då?

• Anonym

när man pratar om porrfittor brukar man mena att dina inre läppar inte hänger.

• Anonym

På vilket sätt sa han det då? Det borde väl ha märkts om det var en komplimang eller inte beroende på hur han sa det.

• bodegapeppe

absolut en komplimang, kanske väldigt omogen kommentar men ändå väldigt välmenat.

• Anonym

Killar är så himla osmidiga ibland. Om man ska säga nåt snällt finns det väl bättre saker att kalla någon?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-06-02 15:45:46 följande:
    På vilket sätt sa han det då? Det borde väl ha märkts om det var en komplimang eller inte beroende på hur han sa det.
    Han sa det när vi hade sex och det verkade som han ville säga att han gilla den men samtidigt låter porrfitta lite billigt och nästan äckligt tycker jag. Så jag undrade mest vad han menade, om det kunde vara något negativt att jag är slapp eller att han märkt att jag varit med många andra killar och så.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-06-02 15:58:29 följande:
    Han sa det när vi hade sex och det verkade som han ville säga att han gilla den men samtidigt låter porrfitta lite billigt och nästan äckligt tycker jag. Så jag undrade mest vad han menade, om det kunde vara något negativt att jag är slapp eller att han märkt att jag varit med många andra killar och så.
    Jag tror att han menade att den ser fin ut. Många tjejer i porrfilmer har ju "små" fittor och inte så bulliga så jag antar att han gillar din.
  • Micke54
    Furie skrev 2009-06-02 10:56:22 följande:
    Enda beskrivningen av en "porrfitta" som jag hört är att den ser ut som en skåra bara, altså att blygdläpparna är små och inte hänger ut. Tror absolut att han menade det som en komplimang, även om alla kanske inte tar det så En "discofitta" skulle jag däremot inte vilja ha, fick förklarat för mig att detta var när en tjej har trånga byxor på sig och dansar hela natten = svettig discofitta Frågade om killar då hade discokuk, nej, det heter tydligen "krogkuk" haha
    En discofitta har även kissat många ggr på kvällen säkerligen utan att ha blivit torkad alla gånger också ;)
  • bodegapeppe
    Anonym skrev 2009-06-02 15:58:29 följande:
    typiskt tjejer. hade en tjej sagt att jag hade porrkuk så hade jag kännt mig smickrad.
  • Furie
    Micke54 skrev 2009-06-03 08:07:19 följande:
    En discofitta har även kissat många ggr på kvällen säkerligen utan att ha blivit torkad alla gånger också ;)
    Ungeför som en krogkuk då? Hur ofta torkar en kille sig efter att ha pissat?
  • Henrik33
    Furie skrev 2009-06-03 09:37:33 följande:
    Fast discofitta är värre.
  • Furie
    Henrik33 skrev 2009-06-03 09:39:25 följande:
    Fast discofitta är värre.
    Har du haft ansiktet nära en krogkuk?
    Men ok, jag håller med lite, men vilken tjej torkar inte sig? Måste vara dyngrak då.
  • Henrik33
    Furie skrev 2009-06-03 09:56:19 följande:
    Har du haft ansiktet nära en krogkuk? Men ok, jag håller med lite, men vilken tjej torkar inte sig? Måste vara dyngrak då.
    Torkar sig gör de säkert, men dans, fest och massa pissande gör inte att slidelislidan luktar hallon.
  • Anonym
    Henrik33 skrev 2009-06-03 10:12:26 följande:
    Torkar sig gör de säkert, men dans, fest och massa pissande gör inte att slidelislidan luktar hallon.
    Jag kanske är den enda, men jag brukar fräscha upp "slidelislidan" under kvällens gång (i den mån det går).
  • Furie
    Anonym skrev 2009-06-03 10:20:22 följande:
    Jag kanske är den enda, men jag brukar fräscha upp "slidelislidan" under kvällens gång (i den mån det går).
    Ja, om det vankas snuskelisnusk så ska man inte underskatta våtservetter åt slidelislidan
  • Micke54
    Furie skrev 2009-06-03 09:37:33 följande:
    Har inte påståt något annat heller, men ämnet för inlägget var discofitta
  • Micke54
    Furie skrev 2009-06-03 09:56:19 följande:
    Har du haft ansiktet nära en krogkuk? Men ok, jag håller med lite, men vilken tjej torkar inte sig? Måste vara dyngrak då.
    Ganska frekvent förekommande på fyllan då det ofta blir en pinkelink i någon park eller gränd åtminstone under den varma årstiden ;)
  • Streamline2007

Min definition av porrfitta är precis som andra skriver här, en fitta där det inte sladdrar något.
    En annan aspekt kan vara om man är rakad eller inte. I filmer brukar ju tjejerna vara mer eller mindre friserade i underlivet.

• OMNIA

Porrfitta är en en fitta som har fylliga yttre läppar, lite bullig!

Svar på tråden porrfitta?