Inlägg från: Anonym (Boobie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Boobie)

Ni utan vänner - vad gör ni på midsommar?

Hej o hå, jag har också en jävla miodsommarångest jämt o ständigt varenda jävla juni. Hatar midsommar för att jag inte har någon rolig att vara med och älskar midsommar för att det är en sån härlig helg egentligen med jordgubbar o sånt...

Vill ha mitt lilla ideala midsommarfirande som det var en gång i tiden, stuga vid havet, klassisk midsommarlunch, lite lek, sång o snick snack, förfest och grillning med avslut på typ smögenbryggan...

Men efter att jag skaffade seriöst förhållande för 4 år sedan och min kompisar fortfarande lever singellivet, parrrtajar varje helg o knytit sig allt tajtare utans mig står jag här själv på miodsommar med min sambo..

Han har heller inte några vänner så att umgås med.
    Att åka på Camping hade vart skitkul om man var några men inte vi ensamma, hade bara känt mig deppig där o dum... Hej hej här e jag 24 årig tjej med 26 årig sambo utan vänner, tjoho!

O bästisen som jag alltid brukar hänga med fastän om vi inte ens gör nåt, hon ska med sin bror o hans tjej på en hel helgs partaj ute vid smögen på en BDSMcamp, inte riktigt våran stil...

Fan va deppigt det e med midsommar.

Had man haft barn hade man ju iaf gått till stången med dem, men varför göra det nu?! Då hade de ju iaf vart barnens dag lite mera...

Så TS jag fölrstår verkligen ditt problem, utan att kunna hjälpa dig så...
    Har t.o.m känt att jag inte vill leva för att vänner saknas så mycket i vårt liv!, kommer aldrig ta det längrevän till tanken så ta det inte på fel sett, men dt är oehört lessamt.. Hjälp mig med*

Svar på tråden Ni utan vänner - vad gör ni på midsommar?