Ni utan vänner - vad gör ni på midsommar?
Tur att din julensamhet var självvald, kan tänka mig att det kan vara riktigt mysigt om man vill själv.
Anonym (ensam?) - tycker att du har en sund inställning, jag tror jag ska försöka anamma den, och göra lite mysigt här ute på uteplatsen. Behöver kanske inte vara så värst mycket mer, dags att släppa tvånget för min del, tror jag.
Nej det har du rätt i, det är de som sitter ensamma helt som jag känner mest för. Ska också se vad jag kan göra, det tummar vi på! Nu ska jag gå och lägga mig, börjar bli ganska tidigt.. Kul att prata med dig!
På något märkligt vis har det känts skönt att läsa om er andra. Det finns ju massor av människor uppenbarligen, som gärna skulle vilja lära känna nya människor! Det var inte bara vi som hade svårt att hitta på något. Jag hoppas att ni alla hade en trevlig midsommar, vad ni än hittade på. För oss blev det färskpotatis och sill i soffan, delade en flaska vin och såg på en film (det regnade ändå ju). Dagen efter gick vi på en långpromenad på morgonen.
Och TS, tack för att du startade den här tråden. Hoppas att du också kunde känna att du inte är ensam i ensamheten!