Inlägg från: Geléhallon89 |Visa alla inlägg
  • Geléhallon89

5 min metoden fungerar!!!

japp, härfunka 5min m med Känndes som en sten föll från min rygg. Fått bära honom tillsöms innan och jag har problem med ryggen. så det va underbart när han lärde sig somna själv. (:

• Geléhallon89
    Mieria skrev 2009-06-04 15:10:21 följande:
    Ingen har svarat på varför man inte vill ligga hos sitt barn och natta.
    min son KAN INTE ligga och mysa. Det går verkligen inte. Han kryper iväg och håller jag fast honom. Inte hårt men bestämt så blir han bara förbannad. Alla barn är olika.
  • Geléhallon89
    Apmor2 skrev 2009-06-04 15:17:22 följande:
    visst och det är därför man testar sig fram!!
    ja precis. jag testade 5min m och första gången jag prova den tog det 10min och han sov. längre än va han sovit innan. och va piggare nöjdare o gladare när han vaknat.
    tristania skrev 2009-06-04 15:17:32 följande:
    Jag sitter på golvet och håller Nemos hand, när han ska nattas. Går alldeles  utmärkt. Nemo gillar inte heller att mysa.
    okeej. det är ju bra att det funkar för er.
    5min m funkar för oss. min son mår inte dåligt av denna metod då jag ser att han är nöjdare o gladare när han vaknar. (:
  • Geléhallon89
    Apmor2 skrev 2009-06-04 15:23:08 följande:
    låter kanon!!
    ja, men jag förstår att vissa tycker det verkar hemskt o låta barnet skrika sig till söms. Tyckte jag med i början. Det riktigt sved i hjärtat. Men efter 2-3dagar somna han utan skrik. Så det va det värt. (: låter kanske konstigt. hehe
Svar på tråden 5 min metoden fungerar!!!