• sheeba

Känner mig yr, tung i huvudet och illamående.

Var varit såhär i 2 dagar nu.
    Fast värre idag, när jag böjer mig fram och ska resa mig upp igen så tappar jag balansen och nästan trillar.
    Lite obehagligt, har ätit så det är inte för att jag är hungrig eller så känner mig nästan mätt hela tiden i stället. Har även lite värk i magen, det är detta som gör att jag inte känne rmig hungrig tror jag.

Vet inte varför jag skriver men i bland så känns det bättre att få skriva.

• Svar på tråden Känner mig yr, tung i huvudet och illamående.
  • Nova76

Varför går du inte till doktorn?

• Celindan

Har du letat graviditetstecken?? för det kan det kanske vara....berätta för din man hur du mår så han tar hand om dig, när kroppen inte riktigt är 100% så mår iaf själen bra av o bli ompysslad...hoppas det går över. Kram!

• sheeba

Nova76> Ja varför gör jag inte det Vet inte jag är en sådan som går när jag är döende typ. Jag får vänta och se vad det leder till. Kan ju vara något som går över på några dagar.

Men tack för upplysningen.

• sheeba

Celinda> Nej det har jag inte eftersom det bara var några dagar sedan jag hade mensen.
    Sedan så här jag 99% säker på att jag inte är det.
    Men man kan ju ha fel på 1% kanske

Sambon sover, han har jobbat natt så jag får gå och vila sedan när han har sigit upp.

• Nervis

He,he sheeba! Jag är likadan. Doktorn gåpr man inte till onödan inte

Tänker oxå direkt på grav symtom för så var det för mig i allra första början. Alla tre grejerna yrsel illamående och typ en konstig mensvärk. Men yrseln kanske är nån elak förkylning?

Hoppas det går över (om du nu inte vill vara gravid då.--...)

• Nova76

hihihi, jo, sådan är nog jag med, men det låter lite läskigt. Planerar ni bebbe? I så fall håller jag tummarna för er.

• sheeba

Tror mer på en blivande förkylning än en graviditet.
    Eller så är man lite över trött kanske jag vet inte men det är inte så kul.

Trillade in i väggen innan. Det gungar riktigt typ när man är lite salongsberusad.

• sheeba

Nej inga bebisar planerade, men vi har ju bara skyddat oss med kondom. Utom en gång men det är aldeles förlängesedan för att dycka upp nu och vara gravid

• Nervis

Nä, då är det nog snarare en förkylning då...Men nu ska jag gå emot min egna principer och rek läkare om det inte blir bättre. Yrseln är ju inte att leka med faktiskt. (Fast jag kan lova att jag aldrig skulle gjort det själv envis som synden som man är )

• sheeba

Nervis> Jag låter det gå några dagar kanske en vecka om det håller i sig.
    Inte så kul att gå må piss hela dagarna ju.

• Nova76

kanske är du inte utsövd ordentligt. Såg att ni har en liten Alex. Passa på oo sov ett par timmar när sambon vaknat. Krya på dig!!!

• triump

jag blir lika förvånad varje år hur illa en förkylning kan drabba.. mår som du beskriver. och tror minsann att det är en förkylning lycka till och se till at ta det lungt och bli ompysslad.

• sheeba

Nova 76> Ja det är nog så, om man får säga så har han varit en pest i ca 1 vecka och varit vaken största delen av natten, sedan sover han bara 2 ggr/ dag. Samanlagt 2-3 timmar. Så det är nog så.

Tack för ni ville svara på mitt inte så jobbiga problem eller farliga.
    Men det är alltid skönt att få skriva.

• sheeba

triump > Tack Ska lägga mig en stund senare.

Svar på tråden Känner mig yr, tung i huvudet och illamående.