Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (TS)

Hjälp ! Få bort brun utan sol ??

Behöver er hjälp ! Ska gå på min brors student på lördag å tänkt bli lite brun, men oj va fläckigt och jättemörkt de ha blivit (är första gången jag använder de) ! HJÄLP ! Hur får man lättast bort de... ?!?!
    Har fått bort mkt men inte tillräckligt :/

• Svar på tråden Hjälp ! Få bort brun utan sol ??
  • Kanskedinsyrra

Gå på badhuset, simma någon timme så du blir lite russin... Borde ju ömsa av en del... Kanske skrubbcräm i duschen efter... basta å så duscha igen...
    (eller sov i badkaret fniss...)

• Anonym (TS)

Señora - De där me russinidén låter som en bra idé :) ska genast testas :)

• Kanskedinsyrra

Som någon sa, smörj dig väl efter! Ta typ babyolja så du inte är helt rödflammig på lördag...

• Anonym (TS)

De mesta är borta nu :) bara lite på händerna kvar ! Så en fråga till nu när vi redan är inne på ämnet :P
    Hur mkt ska man smörja ? Å hur ofta.. vill ju inte att de ska bli så där mörkt (så ja vet till nästa gång)...

• Kanskedinsyrra

Ta plasthandskar på händerna å när du smörjt resten, avsluta med händerna så blir de inte utsatta för färgen hela tiden... :)

• Anonym (TS)

Tack.. smart du är :)
    Å Tack alla andra, för alla dessa bra tips !
    Trevlig fortsättning på veckan !

• cathylove

Kan vara svårt att känna hur jämnt man smörjer med plasthandskar dock.

ett annat tips är att smörja hela kroppen, sen tvätta händernamed tvål, och avra noga mellan fingrarna..torka händerna och avsluta med en liten klick brun utansol på ena handflatan och så gnugga dem mot varandra, om du förstår?

• Anonym

Mitt bästa tips är att använda krämer där det inte innehåller så mycket brunkräm, alltså dem som man "bygger upp" solfärgen med. Jag har försökt använda vanlig brun utan sol och jag blir alltid ojämt brun eller gul-brun, men med andra krämer så blir det jämt och fint i och med att du bara får lite färg varje dag. Det syns inte då heller om det blir lite ojämt en dag.

• cathylove
    cathylove skrev 2009-06-03 13:53:54 följande:
    Kan vara svårt att känna hur jämnt man smörjer med plasthandskar dock.ett annat tips är att smörja hela kroppen, sen tvätta händernamed tvål, och avra noga mellan fingrarna..torka händerna och avsluta med en liten klick brun utansol på ena handflatan och så gnugga dem mot varandra, om du förstår?
    Fats jag menar inte handflatan utan handryggen! jag skrev fel m.a.o ovansidorna på händerna gnuggas mot varann
  • Anonym (TS)

Förstod de !

Svar på tråden Hjälp ! Få bort brun utan sol ??