• ännumera

Vi med högt FSH forts. 2009 (3 juni - 3 sep)

Hej,
    Jag har bytt namn, då min "mera" började krångla något infernaliskt. Har varit i kontakt med supporten men är lite otålig av mig för de har väl mycket att göra så jag skapade ett nytt konto

Allihopa - Tack för alla grattisar och hopp Det här blir ju tredje missfallet om det blir så vilket jag fortfarande tror...Men det är väl bara att vänta och se antar jag.

Happies - hur går det? Hur mår du? Du borde haft ÄP igår eller vänta blir det idag kanske?

Hur mår du Kramiiis? Hoppas att det kan vända snart och att du får må bra ett tag. ÄD ger väl en ganska stor chans eller?

Missne - ja fy fan rent ut sagt när kollegor blir gravida. Jätteroligt för dem men man blir själv så påmind om sin situation och det är jobbigt.

Carolines - 6 blåsor - det är ju bara kanon!!!

Bubblare - grattis till ny utbildning!

STOR KRAM TILL ER ALLA!!

• ännumera

Happies - grattis till 3 ägg och att något/några har befruktats! Det är ju så himla bra!
    Va bra att ÄP var smärtfritt också! All lycka imorgon!

Ja, jag plussade i fredags, så det är några dagar nu...skulle bli vecka 5 nu så det är attans tidigt, ja tom första dagen i vecka 5 nu...Känns dock som jag väntar missfall och inte barn. Springer på toan så ofta det går för att se efter om det har kommit blod. Men jag mår ändå ganska bra måste jag säga

• ännumera

Happies - fan, fan, fan rent ut sagt...Förstår att ÄD inte lockar nu. Du måste nog känna dig igenom det här först. Har inga kloka ord att säga mer än STOR KRAM!

• ännumera

Bubblare - vilket härligt inlägg - många kloka ord.

TeresaK tack

Missne - jag ville ju ha kvar "mera" i namnet Jag har haft ett relativt sent missfall i vecka 16 och det vill jag INTE vara med om igen och sen ett i vecka 4-5 förra månaden. Tidigt missfall inte heller kul men hellre det än att det går längre. Ska försöka praktisera mindfulness nu...

Kramar till alla!

Svar på tråden Vi med högt FSH forts. 2009 (3 juni - 3 sep)