• J e n n i e

Hur gammal är man när man kan ha stl 92???

Jag har fått en massa polarn och pyret vinterkläder i stl 92. Undrar nu i vilken ålder man brukar ha den storleken?

• Svar på tråden Hur gammal är man när man kan ha stl 92???
  • 071001

Jag tycker Pop är stora i storleken så min 2,5 åring kan garanterat ha dem.

• McIris

Lite olika på olika barn. Min dotter kunde ha 92 från ca 2 år o kan fortfarande vid 2,5 år. Polarn o pyrets kläder är ganska stora tycker jag.

• Lussekatten87

typ vid 2 år.

(¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Lillan BF 090803 ♥ ¸.?°´¯)
  • J e n n i e

Okej..  Jag har nämligen fått vinterkläder (en skaljacka, en flecce och ett par termobyxor) från polarn o pyret i den storleken. Sonen är 4½ månad nu . Då borde dom passa till näst nästa vinter? Eller ska jag sälja dom? Vad tror/tycker ni?

• Lotlas
    071001 skrev 2009-06-03 09:50:57 följande:
    Jag tycker Pop är stora i storleken så min 2,5 åring kan garanterat ha dem.
    Min son blir snart 2 år och vissa kläder (t-shirts) från Po.P i strl 92 är för små för honom, medan andra plagg i samma storlek från t.ex. H&M eller Lindex passar utmärkt.
  • Tussilago09

J e n n i e skrev 2009-06-03 09:54:09 följande:

Okej..  Jag har nämligen fått vinterkläder (en skaljacka, en flecce och ett par termobyxor) från polarn o pyret i den storleken. Sonen är 4½ månad nu . Då borde dom passa till näst nästa vinter? Eller ska jag sälja dom? Vad tror/tycker ni?
    Min systerson är 10 månader o har storlek 92, så dt är nog olika från barn till barn. Det bästa du kan göra är att titta på din son o försöka uppskatta när du tro han kommer ha den storleken...
  • Miss Lau

Min son är 3,5 år och har fortfarande kläder i st 92. Och i höstas när vi köpte nya vinterkläder blev det i st 92.

• bebe längtan

beror hur stor o lång barnet är, min flicka är 14mån och har börjat använda str 92nu..
    hon är 82cm lång och har 12,5kg

• J e n n i e

Iofs är han rätt stor. Han är väldigt lång för att vara 4½ månad. Sista mätningen på bvc visade 68 cm . Kanske ska spara dom då..

Svar på tråden Hur gammal är man när man kan ha stl 92???