• LAV0LINA

Libero-paket?

Får man nått litet gratispaket från Libero?
    Fick hämta ut ett från Pampers innan lillan föddes. Har inte Libero nått litet gratispaket?

Välkommen till världen Emma! 12/4 2009
  • Svar på tråden Libero-paket?
  • Dimitra
    Småtokig skrev 2009-06-03 10:48:52 följande:
    Fick ett från libero på BB
    Samma här.
    The Dimitra universe.
  • LAV0LINA

Jasså?
    Jag är ju med i Liberoklubben, kolade nu på hemsidan och det paket som verkar finnas är ett up&go-paket som man tydligen får när barnet är 6 månader.
    På BB delades det inte ut nått paket.
    Ni som fick på BB, inte var det ett up&go-paket va?

• olandstoken

jag fick en påse med diverse prylar i från både libro och pampers. new born blöjor.

• Dimitra
    LAV0LINA skrev 2009-06-03 10:51:28 följande:
    Ni som fick på BB, inte var det ett up&go-paket va?
    Näe, det var ett startpaket. Steg 1- och 2-blöjor, babyolja, bh-inlägg, våtservetter, engångsskötbord, dregelhaklapp, mössa, leksak, tidning, reklam och några grejer till.
    The Dimitra universe.
  • LAV0LINA
    Dimitra skrev 2009-06-03 10:54:07 följande:
    Näe, det var ett startpaket. Steg 1- och 2-blöjor, babyolja, bh-inlägg, våtservetter, engångsskötbord, dregelhaklapp, mössa, leksak, tidning, reklam och några grejer till.
    Jag tänkte väl det... Men så dumt! Ett sånt ville ju jag med ha, nu är hon ju för stor för blöjorna... Eller 2'an kan hon fortfarande ha, men vi har börjat köpa treans....
    Men om det inte delas ut på alla BB borde det inte gå att hämta ut nån annanstans då?
  • milimina

nä här får man inget på bb, men jag ringde o frågade efter det så de postade det istället det är inte samma som up&go-paketet.

♥storebror 0608♥lillasyster 0902♥
  • Juni flickan

Om du kontaktar Libero så skickar de, det till dig

LAV0LINA skrev 2009-06-03 10:55:45 följande:
    Jag tänkte väl det... Men så dumt! Ett sånt ville ju jag med ha, nu är hon ju för stor för blöjorna... Eller 2'an kan hon fortfarande ha, men vi har börjat köpa treans.... Men om det inte delas ut på alla BB borde det inte gå att hämta ut nån annanstans då?
  • LAV0LINA
    milimina skrev 2009-06-03 10:57:25 följande:
    nä här får man inget på bb, men jag ringde o frågade efter det så de postade det istället det är inte samma som up&go-paketet.
    Jag ringde nu också så dom skulle skicka ett
  • Jag är den bästa mamman dom har

I uppsala fick man en kasse med olika saker prover mm men det slutade dom med för ett tag sedan då sjukhuset inte får göra reklam enlig bb sa dom till en kompis som fick barn ganska nyligen men hon ringde och fick saker hemskickade i stället

021229, 040817, 070111, planerad BF 100112 malinsgraviditet.blogg.se
Svar på tråden Libero-paket?