Inlägg från: Tingeling83 |Visa alla inlägg
  • Tingeling83

15 årig tjej tillsammans med 25-årig man

jag va tillsamman 3 år med en kille som va 9 år äldre än mej .. de tog slut när jag var 16 år ..

mina föräldrar hade inget emot de!!

Men vissa höjer ögonbrynen på de .. jag bryr mig inte!!

Bara han behandla mig väl!

men tycker dotterns föräldrar i detta fallet ska säga hej på ,killen se vem de e , kvittar egentligen vilken ålder ....

kärleken kan man ej styra men men .....

man får tänka e hon kär eller vill hon va me de äldre killarna bara ... va vill killen me en sån ung tjej , bara sex o nöje??? har de ngt gemensamt!!!

bara för en person har dålig bakgrund kankse allt kan ändras , man ska ej dra alla över en kam ...

mitt ena x va kriminell men sluta me allt så småningom när vi träffades ....

Är svårt dilemma allithoppa ... men även ett problem barn kan bli fritt !!

• Tingeling83
    Salamina skrev 2009-06-03 15:24:53 följande:
    Menar du att du var 13 o han var 22 när ni började var tillsammans?Har svårt att tänka mej att någon förälder skulle tycka att det är ok.
    14 han va 23 ...

han sov ofta hos mej o ja hos han när ja var 15 år ..
  • Tingeling83

vi va ihop nästan 3 år .. inte helt ...

• Tingeling83

de året ja fyllde 14 blev vi ihop

• Tingeling83

tur alla föräldrar ej har fördomar

• Tingeling83
    jessicacarlsson skrev 2009-06-03 15:36:08 följande:
    jag va 15 år år min kille va 24, känd hos polisen va han också.Men min mamma sa att om vi skulle vara ihop så va de han som skulle sova hos mig och inte tvärtom på så sätt hade hon lite koll.Han lugnade ner sig och han är nu pappa till 2 av mina barn.Om kärleken finns där så finns de inte så mycket som man kan göra tyvärr.Hoppas din kollega och hans familj löser de på bästa sätt.
    Precis
Svar på tråden 15 årig tjej tillsammans med 25-årig man