• I have a kid

använder du denna brun utan sol?

någon mer en jag som testat brun utan sol bronze nature från yves Roscher?? smörjde in mig inatt vid 02.00 när jag vaknade såg det ut som att jag varit en vecka i grekland jätte fin solbrun färg ser ut som att man legat i solen.
    super nöjd.

vad tkr ni andra ??

• Svar på tråden använder du denna brun utan sol?
  • bebe längtan

kul för dig! vilken är det? creme lr spray?

• I have a kid

bebe längtan skrev 2009-06-04 07:45:01 följande:

kul för dig! vilken är det? creme lr spray?
    krämen =)

joo verkligen hadde inte väntat mig detta är ju blekar en blekast
    vilka har du testat ??
  • bebe längtan
    I have a kid skrev 2009-06-04 07:46:47 följande:
    krämen =) joo verkligen hadde inte väntat mig detta är ju blekar en blekast vilka har du testat ??
    jag har inte testat deras..men så sent som igår kollade jag på dem
    ska nog ta o beställa nu, när jag vet att ngn är nöjd...

har börjat få pigmentfläckar av solen, och samma i solariet, så nu kan jag bara använda BUS
  • I have a kid

bebe längtan skrev 2009-06-04 07:53:49 följande:

jag har inte testat deras..men så sent som igår kollade jag på dem ska nog ta o beställa nu, när jag vet att ngn är nöjd...har börjat få pigmentfläckar av solen, och samma i solariet, så nu kan jag bara använda BUS
    jo testa den den är ju prisvärd åxå o man blir brun fort.

jobbigt med pigmentfläckar. jag vågar inte sola p.g.a canse risken. varken solarie eller vanlig sol.
  • bebe längtan
    I have a kid skrev 2009-06-04 07:57:30 följande:
    jo testa den den är ju prisvärd åxå o man blir brun fort. jobbigt med pigmentfläckar. jag vågar inte sola p.g.a canse risken. varken solarie eller vanlig sol.
    jag solade i början av graviditet, visste inte att jag va gravid än och fick lite fläckar på pannan...nu vågar jag inte sola alls, har fobi få dem överallt

de dyra märkena har jag inte råd med, använde Dove och är rätt nöjd, det blir inga fläckar, och den är billig och dryg, smörjer 2-3g/vecka..nu har jag beställt denna, få se om den passar mig lika bra som dig
  • I have a kid

bebe längtan skrev 2009-06-04 08:15:16 följande:

jag solade i början av graviditet, visste inte att jag va gravid än och fick lite fläckar på pannan...nu vågar jag inte sola alls, har fobi få dem överallt de dyra märkena har jag inte råd med, använde Dove och är rätt nöjd, det blir inga fläckar, och den är billig och dryg, smörjer 2-3g/vecka..nu har jag beställt denna, få se om den passar mig lika bra som dig
    grattis till bebisen i magen om du nu är gravid NU som jag fattar det.

ja man får ju lätt pigmentfläckar under grav så SOLA inte mera nu.

MEN dove hur brun blir man ? hur lång tid tar det ?

ja du får järna skriva sen då du testat så får jag se hur det gick för dig.

hoppas det funkar som för mig SUPER BRA.
  • Marre79
    I have a kid skrev 2009-06-04 06:53:15 följande:
    någon mer en jag som testat brun utan sol bronze nature från yves Roscher?? smörjde in mig inatt vid 02.00 när jag vaknade såg det ut som att jag varit en vecka i grekland jätte fin solbrun färg ser ut som att man legat i solen. super nöjd. vad tkr ni andra ??
    Tack för tipset!! Ska kolla in den då vi har den butiken här i stan!! Har letat länge efter en bra!
  • bebe längtan

Nu har jag testat, rätt ok, fast jag snålade med krämen va rädd att det skulle va massa fläckar och ojämnt, och orangeaktig..
    Men färgen är jättefin, så ikväll ska jag smörja in en gång till och inte blanda med vanlig bodylotion.

Har du använt i ansiktet oxå?
    Jag vågade inte innan jag testat kroppen, men nu ska jag köra en tunn lager i ansiktet oxå.

• Mie74

Vad heter krämen och har du någon provat att ha den i ansiktet?

• Majsan71

Har också använt den från Yves Rocher och fick också ett bra resultat som såg naturligt ut.

• Zimlis

Här är länk till Bronze-serien - jag kan tänka mej att det är den tredje uppifrån som TS syftar till, men vet inte

www.yves-rocher.se/control/category/~category_id=4552/~pcategory=4000

Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • bebe längtan
    Majsan71 skrev 2009-06-08 09:30:14 följande:
    Har också använt den från Yves Rocher och fick också ett bra resultat som såg naturligt ut.
    i ansiktet då?
    hur gör man med halsen, urdum fråga kanske, men har aldrig använt BUS innan, solade alltid!?
  • bebe längtan
    Zimlis skrev 2009-06-08 09:31:10 följande:
    Här är länk till Bronze-serien - jag kan tänka mej att det är den tredje uppifrån som TS syftar till, men vet inte www.yves-rocher.se/control/category/~category...
    det var den jag köpte iaf
  • Majsan71
    bebe längtan skrev 2009-06-08 09:32:08 följande:
    i ansiktet då?hur gör man med halsen, urdum fråga kanske, men har aldrig använt BUS innan, solade alltid!?
    Har aldrig använt i ansiktet utan mest på ben och mage. Jag är ute väldigt mycket men solar i princip aldrig så jag brukar bli brun i ansikte och armar väldigt lätt (trots att jag är rödhårig {#lang_emotions_cool} ). Men om man ska använda det till ansiktet så måste man väl smörja noggrannt överallt, ser nog lite lustigt ut om man är brun i ansiktet och vit på halsen Men
  • Majsan71

Oj där gick inlägget iväg av sig självt

Fortsättningen är: Men jag har inte vågat mig på att smörja i ansiktet.

Nu var jag färdig

• 071001

Nej, inte provat YR produkter. Kul att du fick ett bra resultat ts.

• timalillah

Kostar dom lika mkt i butik som på nätet?

• bebe längtan
    Majsan71 skrev 2009-06-08 10:37:59 följande:
    Oj där gick inlägget iväg av sig självt Fortsättningen är: Men jag har inte vågat mig på att smörja i ansiktet. Nu var jag färdig
    Jag fick en pigmentfläck av solariet under graviditeten på pannan, nu vågar jag inte utsätta mig varken för solarium eller vanlig sol. Hörde att när de väl kommer så blir det bara fler och fler fläckar, och vill inte riskera och chansa. Kör med cliniques city block spf30 i ansiktet så fort solen tittar fram
    timalillah skrev 2009-06-08 10:44:06 följande:
    Kostar dom lika mkt i butik som på nätet?
    Jag beställde från nätet, fick just den gratis som en gåva då förra veckan, o köpte lite annat, har aldrig handlat deras produkter. men igår i stan kikade jag in i butiken och den var bara 59kr så jag köpte, orkar inte vänta på min paket
  • timalillah

bebe längtan skrev 2009-06-08 11:43:32 följande:

Jag beställde från nätet, fick just den gratis som en gåva då förra veckan, o köpte lite annat, har aldrig handlat deras produkter. men igår i stan kikade jag in i butiken och den var bara 59kr så jag köpte, orkar inte vänta på min paket
    Ok får ta en sväng förbi stan till jobbet då kanske, är också gravid har inte fått några pigmentfläckar peppar peppar , men är rädd att solen ska skada barnet så brun utan sol som är bra vore inte helt fel. (Solade en gång solarium i vecka 22 mamma blev galen på mig och jag fiick skuldkänslor, aja baja mig).
  • Marre79

Kollade på en sån kräm i helgen, men tyvärr hade den ingen solskyddsfaktor, så jag får nog leta vidare.

Svar på tråden använder du denna brun utan sol?