• Jakopzon

Någon som blivit igångsatt pga snabb första förlossning?

samma här.....första är född på 5 timmar från första antydan till att nått var på G. Har BF om 4 dagar å går ja över 3 dagar så hinner vårat bb semesterstänga å ja måste åka till ett BB 10mil bort. Först få hem karln som kör lastbil å kan va vart tusan som helst å sen ta sej till BB....åsså lyckas få tag på barnvakt. Nervös som tusan....men de verkar inte som dom sätter igång nån för nått sånt,BM sa att dom gånger de går väldigt fort å man föder i bilen eller hemma så går de för de mesta väldigt bra....va är de för jäkla svar?!?!

• Jakopzon
    linhen skrev 2009-06-04 12:47:47 följande:
    Fast vad vet jag? Hon födde ju sin första hemma... Lite annat läge. Tror säker att de kan hävda att varje förlossning är individuell och att det inte alls är säkert att det går snabbt för dig denna gång. I övrigt har jag gjort en igångsättning och att föda barn som startar spontant är som en promenad i parken i jämförelse!
    Har hört de ja åxå,att de inte är så roligt att bli igångsatt.....ja är mest förbannad att vi hade så dålig taijming att dom stänger precis när vi ska ha. Fast ja vet ju att de finns dom som ALLTID har jättelångt till BB.
  • Jakopzon
    mona83 skrev 2009-06-05 09:01:56 följande:
    Min andra förlossning tog längre tid än första, så det behöver inte gå fortare andra gången.
    Oooouuuuu....säj inte så.....vill ha en exakt likadan förlossing,undra om man kan beställa de =)
Svar på tråden Någon som blivit igångsatt pga snabb första förlossning?