• Anonym (bindan)

Vilka bindor till avslaget?

Vill ha tips på bra och stora bindor som man kan ha efter förlossningen när det blöder som mest.
    Vanliga bindor funkar väl knappast dom första veckorna?

• Svar på tråden Vilka bindor till avslaget?
  • Min högsta önskan

Jag använde Always vanliga nattbindor med vingar, fast den lite tjockare modellen. Fast jag blödde inte så mycket.. Den största mängden verkade ha kommit ut på bb, och där använde jag deras bindor..

• Hallonmun

apotekets tycker jag är bäst, deras största med vingar. Får klåda av alla de andra bindorna.

• Anonym

Jag tog med mig ett gäng från sjukhuset som mer liknade blöjor men de funkade bäst de första dagarna.

• Anonym

Jag tog med mig några hem från BB. Men efter de allra första dagarna typ 2-4 dagar så är det inte lika mycket och då funkar de "vanliga" bindorna jättebra. De som är lite större variant alltså.

• Anonym

jag snodde också med mig ett par hemska blöjor från bb. sen körde jag med vanliga nattbindor, sen vanliga dagbindor.

• Småtokig

Jag har använt Libresse nattbinda, den som är tunn. har fungerat toppen. På sjukhuset använde jag deras bindor.

♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • MUSDOKTOR

Jag snodde med mig ett par från BB sen använde jag tena de största..

• Jesster

Always nattbinda tycker jag funkade jättebra. Inte så tjocka så det känns inte att man går omkring med blöja

Den som söker han finner - www.google.se
  • Laire

Vi fick ett par "blöjor" från förlossningen samt några Apotekets bindor, jag använde dem första tre dagarna sedan så räckte vanliga bindor.

Många som yttrar sig har ingen egen åsikt, bara motsatsen till alla andras.
Svar på tråden Vilka bindor till avslaget?