Vilken internet leverantör har DU
och vad kostar det i månaden? Hastighet?
Jag ska flytta o detta är en djungel!! :)
och vad kostar det i månaden? Hastighet?
Jag ska flytta o detta är en djungel!! :)
Har bredband2 nu men ska tack och lov byta, till bahnhof, 100/10 och det kostar 239 kr/mån.
bredbandsbolaget hade fiberlan 100/100 förut men nu när vi flyttade tog vi 24mb och telefoni för 329.. fanns inget alls indraget id enna kåken så...
All tele, 100/30 kostnad inkl ip-telefoni 315kr/mån
Telia 8mb....vet dock inte riktigt vad det kostar då det ingår i ett paket, det är ju sånt som gör det krångligt att veta vad man ska ta....
men jag är mycket nöjd med det, fick en nyss hem en gateway (modem och router i ett) funkar bra, du kan koppla bredbandstelefoni, sladdlös digitaltv m.m. till den. dessutom går den att skruva fast på väggen, stort plus!
Bredband2, funkar jättebra 10 mbit 199kr/mån
en sak till...
Hur fungerar det med telefon om man flyttar den också (ip-telefon heter det väl). Då kan man ju inte ringa om det är strömavbrott och så...Hur funkar det med minutsavgifter och den fasta avgiften? Blir det billigare? *fattar inget*
Vi har Tre, mobilt bredband. Funkar jättebra!
Tele2 100Mbit 295:-/mån
Jag beställde till hela föreningen där vi bor, +200lgh + affärslokaler, inkopplat och klart kostnad 0:- (noll = gratis)
Tele2 får sköta kundraggandet och tror sig kunna räkna hem detta, avtalet är på 7år.