• Xpando

Skinn & Latex

Hur många har latex eller skinn kläder som ni brukar använda i samband med sex?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-05 08:33
    Kan väl tillägga att frun har en lackkorsett med strumpebandshållare, ett svart nit halsband, långa svarta handskar, svarta strumpor och ett par högklackade skor till.

/X

• Svar på tråden Skinn & Latex
  • sambo i sumpan
    Xpando skrev 2009-06-05 11:03:20 följande:
    Ojj, vad hade inte gjort för att få sig dig i den =)/X
    hehehe få förunnat*ler*
  • Xpando

Oooh vad synd, jag som hade hoppats ;)

Har du något tips på någon butik i Sverige som gör special sydda korsetter? Vet du om butiken i Norge har någon webb adress?

Må gott!/x

• Xpando

sambo i sumpan skrev 2009-06-05 11:04:25 följande:

hehehe få förunnat*ler*
    När brukar du använda den?
    /x
  • Xpando
    Xpando skrev 2009-06-05 12:10:15 följande:
    Oooh vad synd, jag som hade hoppats ;) Har du något tips på någon butik i Sverige som gör special sydda korsetter? Vet du om butiken i Norge har någon webb adress? Må gott!/x
    Vet inte hur jag kunde skriva Norge ????
    Menar förstås London!!!!!
  • Lackmannen

Lack/skinn och latex är otroligt sexigt.
    Jag älskar se tjejer i sådana kläder, har lyckats få min sambo att tycka det är ok (oftast..) att ha på sig lack-klänning men latex vägrade hon tyvärr.
    Har själv lack-tshirt och latexkallingar.

Jag tycker kläderna förhöjer tjejens utseende, har inget emot att ha sex med henne naken, men lack och latex gör det där lilla extra.

Önskar att hon någon gång mötte mig klädd i lack när jag kom hem... 

• Västjämtland

Vi har båda en hel del i Lack, latex och skinn.

Sambon föredrar Lack och skinn, medans jag har mer tycke för latex då det är mer "intimt"

Lukten av sin kvinna när hon haft skinn på sig en dag/kväll är underbar!  och slås enbart av henne i latex helt enkelt. 

Lack och motsv. finns ju ett oerhört utbud av, och inne på Tradera kan man göra bra klipp då det ofta blir billigt.

Det jag kan tycka är trist är att utbudet för oss män är lite tråkigt, både i modeller och färger.

*smile*   

• jennt

Ja alltid snyggt med lack latex och skinn. Latex är skönast tycker jag. Men lack och skinn kan man ju även ha på sig ute som.är dunder snyggt och sexigt.

Som så här

• Anonym (Laxx)

Detta är något flickvännen mer än gärna har på sig under akt.

Tyvärr lite kluven på att bära det offentligt vilket jag hade tyckt om !

• Anonym (Bh)

Har skinn bh o hanskar skinnkjol hanskarna blir varma använder bara hanskarna under sex akten.

• Anonym (P)

Jag är kille och älskar att ha skinnkläder på mig.

• jennt

Ja skinn är ju tidlöst. Har haft skinnklänning lack klänning

• Anonym (Jag använder det ofta)

Jag går ofta ut i mina lackbyxor & klänningar.
    Skinnkläder har jag allt som oftast, privat i jobbet, likaså där, byxor, klänningar.

Jag använde en del skinnshorts & lack hotpants i somras då det var väldigt varmt, till det korsetter av olika slag, samt högklackat.

Tycker det är rysligt tråkigt att det inte är fler som våga ta ut svängarna i sin klädsel offentligt.

• Anonym (Gummi)

Latex eller gummihandskar på kvinnan är riktigt sexigt tycker jag.

• Mullbär

Åh, doften av läder.. Hade fina svarta läder-cuffs + halsband med mitt ex.. De blev dock kvar där när jag lämnade han :)

• Anonym (Becka)

Gillar skinn mot kroppen, har trosor bh korsett m.m. klär upp mig helt i skinn ibland med skinnbyxor med skinntrorsor under + korsett.

• jennt

Hej titta på min blogg . Bloggo jennt lack leggings bloggo

Svar på tråden Skinn & Latex