• jennyochjohan

Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)

Tänkte höra efter om det är någon som nu i dagarna har ägglossning och vill följas  till BIM?

Jag fick idag 4/6 fullt utslag på ägglossningstestet jag tog i fm vid 11 tiden och 2 st nu på kvällen vid 19.30 (bilder finns i mitt galleri)

Eftersom att jag slutade med mina p-piller den 7/4 så har jag ännu inte riktigt koll på hur lång mens cykel jag har men borde ha BIM ca den 17/6 om jag räknar ägglossningen från idag men kan ju skilja några dagar åt båda hållen :)

Tänkte det kunna vara kul att följas åt med symptom och dyl så man slipper tjata ihjäl den stackars killen här hemma :) ni vet säkert vad jag menar ;)

Jag och killen har iaf haft sex...  lör, sön, mån, ons och så ska jag hoppa på honom ikväll när han kommer hem från jobbet för sen ses vi inte förrän på sön morgon igen, hoppas det ska räcka och kanske ta sig denna gång :) dom säger ju att spermierna lever 3-5 dygn så man får ju hoppas och hålla tummarna.

• Svar på tråden Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)
  • memadde

Beräknat förlossningsdatum Lör 1 maj 2010

• memadde
    mariaheterjag skrev 2009-08-18 18:20:37 följande:
    Grattis memadde!! Gud va kul Hur känns det och har du några symptom?
    Tack
    Kan inte förstå faktiskt

Jaaa,

*Illamående (spytt 1 gång)
    *Halsbränna till tusen
    *Mensvärk
    *Värk i ryggslutet
    *Inga ömma bröst som jag brukar ha Innan BIM
  • memadde
    mariaheterjag skrev 2009-08-18 18:24:34 följande:
    Oj oj det var mycket symptom Ju fler desto bättre! Det tar några dar innan man kan tänka klart igen. hihi
    hihi, tar nog mer än några dar haha...
  • jennyochjohan
    memadde skrev 2009-08-18 18:03:50 följande:
    Om ni vill så kan ni titta i mitt galleri på en bild där! taget idag.
    Man får ta och gratulera {#lang_emotions_smile}
    åhh.. vad roligt äntligen en till som plussar, hoppas detta plusset för tur med sig så det blir fler denna månad {#lang_emotions_smile}

Uppdatera gärna listan om du vill
  • memadde

BIM och när ni ska testa

Lolinol BIM 11/7 ska testa mig 11/7
    pinkiepie BIM 22/7 vet ej när suget faller på
    jessicacarlsson BIM 23/7 ska testa 22/7
    2 barns mamma84 BIM ca 19-20 juli testa mig 25/7
    Johanna7 BIM 31/7
    Humlemamma BIM 10/8 ska testa mig 9/8
    Meadow BIM senast 15/8
    Summer BIM 22/8 ska testa mig 29/8
    Felicia2006 BIM?

Gravida

Rödstrumpa BF 22 februari -2010
    jennyochjohan BF 24 februari -2010
    emomelolie BF 16 mars -2010
    marieheterjag BF 24 mars - 2010
    Alfonsina BF 26 mars - 2010
    memadde BF 1 Maj - 2010

• memadde
    jennyochjohan skrev 2009-08-18 19:00:19 följande:
    Man får ta och gratulera åhh.. vad roligt äntligen en till som plussar, hoppas detta plusset för tur med sig så det blir fler denna månad Uppdatera gärna listan om du vill
    tack så mkt
    känns så otrooligt overkligt, ska köpa ett digitalt bara för att få det visat i ord..*ler*
  • jennyochjohan
    memadde skrev 2009-08-18 19:03:55 följande:
    tack så mkt känns så otrooligt overkligt, ska köpa ett digitalt bara för att få det visat i ord..*ler*
    Jag va likadan ville se att det stod Gravid i rutan innan jag trodde på det fullt ut {#lang_emotions_smile}

Förstår att det måste kännas underbart, jag minns känslan när jag tog mitt första test och fick ett svagt pluss, visste inte vart jag skulle ta vägen utan stod bara och skaka och fick knappt fram ett ord till killen haha
Svar på tråden Ägglossning i dagarna som vill följas åt? :)