PinglanEmma skrev 2009-06-05 08:33:41 följande:
han får respektera hur du känner!!
Jo det gör han verkligen förklarade i början att jag inte har den lusten just nu,då man var så trött och somnade över allt och ingen ork till något,han är precis lika underbar som sits.
Han gör saker som att tappar upp ett varmtbad,tar barnen,fixar mina favorit mackor på kvällen när vi ligger i sängen.
Han brukar göra mackor till sig själv han då förts frågar mig:älskling vill du oxå ha?
nej,jag är inte sugen mår lite illa just nu MEN han gör det ändå för han vet att när han har gjort till sig själv så blir jag alltid sugen.
Så här är han ju annars oxå fast jag inte skulle vara gravid mycket hjälpsam med allt men nu fösöker han mera med allt små mys grejer för att jag ska känna mig lite piggare och att jag kanske orkar ha den lilla stunden med han sen.
Som igår han sa älskling du blir bara finare och finare varje dag som går vilka former,älskar verkligen dig som gravid och dom orden gör mycket,för själv känner jag mig som en vandrande pigvin,ett stort val som ligger i badet.
är nu inne i v 10 men svullnaden kom fort samt magen pga alla barn man fått innan,nu känns magen platt igen men den lilli bebis kulna finns där och byxerna börjar bli tajata,men på kvällen är jag enorm av all svullnad samt luft som man har,kan få egen bubbelbad av all luft som kommer ut