Inlägg från: Angels Fall First |Visa alla inlägg
  • Angels Fall First

Handlar du/ni mycket godis,pizza mm ?

Pizza och liknande - rätt sällan, typ en gång varannan månad eller så kanske.

Restaurang och likande - varannan vecka kanske. Beror lite på om jag ska räkna in min mackor jag gärna köper när jag handlar också Isf så blir det väl två gånger i veckan istället

Kakor - enbart då jag blir bjuden. Det fanns aldrig kakor hemma när jag växte upp så jag är van vid att inte ha kakor till hands.

Dricka - väldigt mycket oftare sen jag flyttade till irland - innan jag flyttade hit så hände det kanske en gång per år att jag drack läsk. Här så kan man inte få kolsyrat vatten om man äter ute tex, det finns nämligen knappt alls att få tag på. Och just det faktum att kolsyrat vatten är så in i norden svårt att få tag på (i den här stan så finns det en enda affär som säljer kolsyrat vatten, icke smaksatt och affärens eget märke) så hännder det att jag kör den enkla vägen och köper läsk istället. Och blir lika besviken varje gång för att det är för sött för att ens vara gott.

Godis - inte speciellt ofta. typ en gång i månaden så kanske jag äter något. Räknar in choklad i godis också, det tycker jag egentligen inte om men äter ibland ändå.

Chips - min stora last i livet Det äts ofta, flera gånger i veckan  

mina svenska tangenter kommer och går
Svar på tråden Handlar du/ni mycket godis,pizza mm ?